Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med de små som ikke kan gå ennå. (ca 7 mnd) Greit nok, når vi triller tur sitter jo snuppa i vogna. Sitter vi ute, kan hun sitte litt på fanget. Men det blir jo kjedelig i lengden. Får de være på bakken?

Hva har dere i så tilfelle som underlag? Eller har de det. Nå er det jo deilig og varmt ute (15 grader i dag), så jeg har jo lyst til å være mye ute. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en terrasse kan du jo f.eks legge ut et pledd og masse leker??

Skrevet

Ja, jeg har lurt på det. Men redd det blir for kaldt? Sikkert bare jeg som er pysete. Kanskje jeg skal driste meg til det i morgen? Meldt fint vær så... Er det flere som gjør det på den måten?

Skrevet

Vi har terasse som jenta vår er ute på. Hun krabber og da er det jo litt lettere for dem. Har regnbukse på så hun kan krype litt rundt. Og så har jeg kjøpt uteleker; bøtte, spade og sånn så hun kan holde på. Syns det er greit med terassen for der er det ikke så kaldt og det er fritt for ting å putte i munnen. Poblemet er jo sko for de blir fort kalde på bena. Men har sånne voksi-labber med ullsokker inni, det holder ei stund. Er jo ikke ute så veldig lenge av gangen. Hun har liksom ikke helt skjønt poenget enda! ;-)

Skrevet

Morsomt, jenta mi er også født 24.05.06.. Litt avporing, men måtte bare kommentere det;-)

Skrevet

Jeg lar datteren vår på 9 mnd. krabbe på bakken. Kjører henne rundt på Storebrors traktor og sykkel bl.a. Lar henne skli på sklia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...