mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 De er svært korte, men kommer noen reale stikk innimellom som jeg ikke har kjent så mye til tidligere. Er helt nedi der liksom. Hodet er festet og ligger langt ned, men er det når hun beveger hodet sitt at det kommer slike stikk, er det nedpress, eller modning eller hva kan det være? neon som vet?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg hadde også slike nåle-stikk noen dager, og spurte jm hva dette var for noe. Hun mente det kunne være enten hodet som festet seg, eller som et ledd i modningen. Hos meg er hodet fremdeles ikke festet men hodet ligger helt ned og stikkingene har stort sett gitt seg, så da var det kanskje et ledd i modningen. I alle fall ingen slimpropp igjen og 2-3cm. åpning, så jeg venter i spenning
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Det har jeg slitt med i ett par ukers tid nå. Er nok nedpress ja. Hos meg har det vært så vondt at jeg har tydd til tårer faktisk Er i uke 35 jeg da, så ingenting her som tyder på at det er modning i allefall
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 Da går vi for modning, og at hun snart setter kursen ut! Takk for svar dere:)
ninsoer Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 har i dag oxo fått noen rare stikkinger som jeg ikke har hatt tidligere.. virker som om d er rett innen for sjeden.. er d der hos deg??? har tidligere hatt stikking i bekkenet og mye lenger inn i sjeden om du skjønner.. men denne stikkingen er anneledes..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2007 Så innlegget først nå. Ja er vel sånn ca rett innenfor ja- Bare tenker for meg selv når jeg syntes dette er vondt, ha ha ha, hva med rier da lisssom??? Men dette er jo som nåle stikk. Riene bygger seg jo opp liksom, de kan vel ikke begynne med sinnsyke smerter??? ( ikke at disse stikka er sinnsyke smerter... emn alikavel, ikke gode) Hmmmm.....Disse stikka er nyy for meg også! Kanskje vi føder snart...? Har du trua ninsoer?
Bergene Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Auau jeg har også fått stikk i dag og i går, gjør veldig vondt. Men hos med er det helt nede, kjennes nesten ut som om det er utenfor skjeden. Og bare på ene siden. Hmm...rart. Jeg er fresten 36 + 2 og hode ligger festet langt nedi bekkenet sa jm.
Bergene Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Ja det er som nåle stikk, vonde nåle stikk, men det er ikke inni skjeden, utenfor liksom.
ninsoer Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 satser på at vi føder snart.. ja.. hadde vært greit å fått ut nurker ja.. er som nålstikk ja.. ikke noe godt.. håper håper..
*We68* Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 huff blir litt nervøs jeg nå når jeg leste dette. er ikke mer enn 33 + 3 i dag. men våknet av det stakk noe forferdelig...som en strikkepinne forklarte jeg det.i beinet. kjenner hodet borre seg ned på en måte. og stikninger hele dagen. men så har bekkenet vært bra egentlig i dag da...kansje bare flytta seg? men hodet lå godt nedi der for en uke siden da. men skal vel ikke gå for langt ned så lenge for tiden? kjenes jo ut som hodet ligger helt nede i kanten. ( kansje derfor jeg våknet så tidlig i dag..kjente det stakk i søvne og drømt at hånda på bebisen hang ut ..hehe) vil jo gjerne gå noen uker til jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå