Ioren Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Er i dag 13 + 5, og på jobb i dag fikk jeg en slags vondt på "toppen" av magen, like under brystene. Kjentes som det strammet seg oppå der på en måte.. Det fortsatte utover dagen, fra 11:00 og utover til ca 17:00, ikke hele tiden, men ca 3-4 ganger i timen og varte 5-10 minutter hver gang. Var egentlig ikke vondt heller, bare litt ubehagelig.. Er det dette som kalles kynnere? Eller starter ikke de så tidlig? Ble så forvirret over at det var så høyt oppe på magen...
VinterSol+2 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 det er litt tidlig å ha kynnere så høyt oppe. kynnere får du jo i musklene i livmora. dersom du likevel lurer på om det er kynnere, skal du kjenne på der det er ubehagelig neste gang; om det er steinhardt, er det nok en kynner. kan jo være luftsmerter da? husk at tarmene dine presses oppover nå!
Ioren Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Var det jeg trodde også skjønner du, at det var tdlig å ha det så høyt oppe. Men det var liksom en "strekk/stramme-type vondt", derfor jeg ble forvirra ;P kan jo selvfølgelig være luftsmerter, men det har jeg hatt litt de siste dagene og det kjentes anderledes ut.. men men, mye jeg ikke vet om kroppen min, så jeg må bare spørre Takk for svar =)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Svarte deg halvveis på skravle nå...opplever dette jeg også. Det presser så hardt der oppe at jeg har faktisk spydd av det!:-/
Ioren Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 så merkelig =S Har heldigvis ikke gjort det jeg da.. uff.. Men ble uvel av det, så skjønner hva du mener...
VinterSol+2 Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 nå kom jeg på noe; i første trimester ble magesekken min klemt såpass høyt opp at det opplevdes veldig ubehagelig! Hver gang jeg hadde spist eller drukket noe, så strammet det og gjorde veldig vondt! Helt oppunder ribbena nesten.. hjalp å strekke ut magen/legge seg litt bakover.. kan det være noe sånt da? evnt en lungeboble som har satt seg mellom ribbena, men det er jo høyere opp, så det er det vel ikke.. men sånt skjer!
Ioren Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2007 Det kan det kanskje være, hos meg i dag gikk det fra like oppunder ribbeina til rett under brystene.. skal tenke over om jeg nettopp har spist eller noe sånt hvis jeg kjenner det igjen. Takk for svar igjen Ville aldri ha tenkt meg til at det kunne være noe sånt selv om jeg vet ting flytter litt på seg og sånn der inne =P
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Loren85:) Når har du termin??
Ioren Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2007 5. oktober, trodde en stund 19. okt, så på termin lista her inne står det, men det er alstå 5. =) du da?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Har fått 27 september når jeg var på ul i uke 12... Skal være rundt 14 uker på vei, men hun på ul i dag trodde jeg var litt lengre... kan jo kanskje endre seg til senere termindato ved ordinær ul... Morsomt å se andre som har nesten lik som en selv:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Hærre...så det er derfor jeg har slitt sånn med kvalme,- det er pga magesekken min! Må jo faktisk spise liggende nede...i forrige svangerskap var dette eneste måten å få i meg mat!o.O
Ioren Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2007 Ja =) å, jeg gleder meg sånn til UL =) har vært på 2 da, en i uke 6 og en i uke 8. Men er noe annet når man kommer så langt som ordinær UL =)
Ioren Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. mars 2007 Uff, da er du mye mer plaget enn meg iallefall =S Skulle ønske jeg hadde noe råd, men det har jeg ikke....
VinterSol+2 Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 hahaha, nei, er jo egentlig ikke så rart, når du sitter klemmer jo ribben og alt rundt magesekken.. jeg måtte sitte bakoverlent og spise jeg. da gikk det bra. og mindre porsjoner! veldig lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå