Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Vi prøvde å gi junior morsmelk på flaske da han var 3 uker, og det gikk kjempefint. Greit å ha som alternativ dersom mamma og puppen må bort noen timer..... Nå har vi ikke prøvd det på to uker, med det resultat at han nekter. Er det noe vi kan gjøre for å få han til å ville ta flaska igjen?
Vesla 77 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Godt spm. dette lurer jeg på også.... !!! Håper noen har gode råd her inne...
Vi har tre mirakler! Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Det er ikke alltid like lett det der. Vi sleit med førstemann er i huset. Det som virket for oss var til slutt at mamma dro ut og var borte så lenge at babyen ble skikkelig sulten. Da var det bare å ta flasken da! Før det hadde jeg vært der, og da var det ikke snakk om. Var også ute noen turer, men ikke lenge nok. Prøv å kile i ganen med smokken på flasken, det skal stimulere til å ta den. Prøv en annen flaske.Mine barn har nektet å ta avent, de tar bare mam sine flasker, som kanskje minner mer om bryster for dem?? Lykke til!
sprellemor Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Sånn gjorde vi også. Når barnet blir sultent nok tar det det det får.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Er vel det som må til ja.... Men det føles så hjerterått la junior på 5 uker skrike så lenge, så det spørs om jeg orker
mammaentiltrulte Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 hr du prøvd forskjellige typer flasker. mnage som kun tar en bestemt type flasker. hørt mange flaskenektere tar dr.browns. ellers har jeg hørt om fler som tar de tommi tippee flaskene. der er hele tuten så stor og så blir den varm akkurat som puppen til mamma.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Har prøvd bare Avent sine. Han tok de jo så fint før, derfor har jeg ikke tenkt på å kjøpe noe annet. Men jeg får prøve noe annet nå. Er jo håpløst om jeg ikke skal få kommet meg ut av huset i det hele tatt de neste månedene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå