Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 etter to svangerskap, med tilhørende vektøkning, bekkenløsning, humørsvingninger, masing, krangling, og manglende sexlyst har jeg virkelig tatt meg i nakken, jeg har bestemt meg for at slik kan man ikke holde på, så jeg har begynt å gå ned i vekt, holdningen min er bedre, selvtilliten min er bedre, og sexlysten er tilbake!! den siste tiden har jeg nærmest voldtatt min samboer, jeg har villig spredd bena, jeg har ridd, stått på alle fire, sugd han, blitt slikket, pratet dirty, stønnet høyt, vridd meg i ekstase, fått han til å vri seg i ekstase, jeg har pirret slikket, småbitt, vært sexy, jeg vet han tenner på meg, jeg vet han elsker meg, men her i går kveld når jeg sa noe sånt som at han ikke måtte sitte oppe så lenge, fordi jeg var kåt, presterte han å si at "jeg skulle gjerne ha lest litt i boka mi og...." Haka traff gulvet med et brak kan jeg love!! dette er ikke skolearbeid altså, det er skjønnlitteratur som han leser på senga! jeg ble helt satt ut, og lysten til å ta initiativ er betraktelig mindre.. ble det for mye for han tro? selv om han sier han elsker det? selv om han påstår at han liker forandringen? jeg blir så irritert, selvtilliten min fikk jo en ordentlig knekk igjen da...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 ikke la deg knekke vennen:) gutta trenger også ett pust i bakken! spør i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå