Gå til innhold

Siste nytt på Benjamin-fronten. Fått svar på prøver og div.


Benni-min

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset i dag. Der var fysioterapeut og barnelege som studerte Benjamin og sjekket reflekser o.l. De fant ut at det var mer enn KISS. Alle blodprøvene og urinprøvene var fine. Men han reagerer ikke slik han bør på refleks-testene. Så i tillegg til å være treg i utviklingen, så har han avvik som de kalte det der. De tror og mener han har et syndrom i nakken, men vet ikke hva. Så nå henviser de han videre til Østerlide i Stavanger. Det er visst et sykehus med eksperter innen slike ting. Og fysioterapeuter og alle mulig folk. Men det var minimum 3mnd ventetid dit. Så kommer sommeren, så det blir en stund til han kommer dit. Nå må vi bare smøre oss med tålmodighet og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff og huff... så lang tid dette skulle ta da. du må begynne å bli litt sliten nå. men det er jo fremgang da, og det virker jo som om de tar det alvorlig så da blir det bare å smøre seg med tålmodighet og så får du de beste ekspertene til å finne ut hva som er best for benjamin :)

 

synes du har vært så utrolig flink å stå på nå og ville bare si at jeg tenker på deg og benjamin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å vite at noen tenker på oss. Ja, er nødt å være tålmodig. Er bare glad Benjamin ikke har smerter. Det hadde vært grusomt. Men som de sa på sykehuset. Det er minst 3mnd ventetid, så kommer sommeren. Så jeg regner med det iallefall ikke blir noe før uti august. Da skal han begynne i bhg og alt.....jaja, må tenke positivt. De skal ha skryt nå det offentlige som tar tak i han og vil undersøke alt. Det er jeg glad for. Han er jo ennå liten, så det blir lettere å trene med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på dere jeg også, og lurer ofte på hvordan benjamin har det når jeg ser nicket ditt. Det er trist når små barn er så plaget, men det er godt å høre at han ikke har det vondt.

Jeg håper ventetiden blir kort og dere får en positiv opplevelse når dere kommer til Østerlide i Stavanger. Det er bra at dere blir tatt på alvor:-)

 

*Oda sender en god klem til Benjamin*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du deler med oss hvordan Benjamin har det. Tenker stadig på ham og hvordan han har det. Som du sier så er det utrolig flott at de tar tak i det og undersøker ham. Kjedelig at det er så lang ventetid, men da kommer du i hvert fall og blir undersøkt av spesialister...

 

En god klem til deg og Benjamin! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, så mye det skulle være for dere stakkars. Men,det er bra dere blir så godt fulgt opp iallfall da.

Tenker på dere og ønsker dere lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...