Gå til innhold

Vonde stikkninger øverst i magen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjennes nesten ut som hold på en måte, og kommer i litt tak mellom ribbeina helt øverst! Noen som har det samme.......?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare tillføye at jeg er i grense land for svangerskaps forgiftning......

Skrevet

Jeg mener å ha lest her inne at det var en som hadde slike "smerter" eller vondt der, og da sa noen at det kunne være tegn på sv.skapsforgiftning. Så kanskje du burde ta en tlf? Det står sikkert litt om det på nettet eller i en av de bøkene vi har fått og!

Skrevet

Jeg ville ha ringt føden hvis jeg var deg... Det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning... bedre å ringe en gang for mye enn for lite da:)

Skrevet

jeg får sånn på høyresiden når ejg gr tur, men ring føden.

hey vi har termin samme dag=) morsomt og se hvem som får først da=)

Skrevet

sitter å lurer på om jeg skal ta en tlf, men får meg liksom ikke til å gjøre det! vil ikke være en hysterisk førstegangs fødende! Var hos legen i går, og skal i morgen, men har fått beskjed om å ring med en gang det er noe! Men tenker at jeg kanskje kan vente til lege timen i morgen! Men hva hvis svangerskapsforgiftningen har brutt ut.....

Skrevet

ja.... hehhe.... liten konkuranse dette her! Jeg tror jeg får 1 april jeg! Vil absolutt ikke føde denne dagen, og da skjer det vel! Er jo dagen før full måne også....

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg hva "hold" er? Noen som kan forklare meg dette?

Jeg har også termin 6.april, blir spennende å se om fullmånen 2.april kan være med å påvirke fødselen vår!!

Heia heia heia sier jeg bare:)

Skrevet

Heidi: Ring JM/lege/føden du... Det ville jeg gjort! Så slipper du å uroe deg!

Lykke til!

Skrevet

hold er sånn man kan få hvis man løper og det knyter seg på en måte i magen! Gjerne på en av sidene....! Ganske vondt!

Får vel ta en tlf da.... har absolutt ikke lyst, men .......!

Takk for svar alle sammen! Glad for at jeg har dere:)

Skrevet

Dytter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...