Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 min 4 uker gamle baby bade i fellesbasseng? (klor)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 jeg ville vært forsiktig med å ta med en så liten baby i offentlig basseng! For det første så er det sansynligvis altfor kaldt, så vil jeg tro at bakterienivået i et fellesbaseng er ganske høyt selv om det er klor i det..og klor er vel heller ikke det beste for babyens hud! (man sal jo helst ikke bruke såpe..og klor virker jo mye mere uttørkende enn såper!) Jeg har ikke lest noe av dette noen plass, men jeg ville aldrig tatt med en så liten baby i et offentlig basseng!
Murmeline Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Mange steder er grensen for babysvømming; passert 6ukerskontroll, OG veie mer enn 4kg. Klor eller ikke klor sies det lite om, selvf er det best uten. MEN grader er viktig! Hvis det er vanlig svømmebasseng for vanlige svømmere, er det mest sannsynlig for kaldt. Babysvømming er gjerne 34grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå