Gå til innhold

soving.... plutselig ikke så lett likevel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritgreibabyen har nå i ni mnd lagt seg, enten i vogn på dagen eller i sengen på natten, fint ned og sovnet av seg selv. Hva skjedde???

Er det tennene som gjør det så vanskelig? Eller har jeg gjort noe dumt? Det tar jo tusen år før hun sovner... både i vogna og i senga.... Og når vi er inne hos henne, så blir hun jo så glad så glad....vifte vifte med armer og ben, jippi nå er natten over!!!

Men det er den jo ikke, hun kan jo ikke være våken alltid liksom...

:-)

Si at det går over og at det er tennene og at hun snart vil være tilbake i gjenge igjen..... åååååååååååååååååååååååååååååå

men vi gir ikke opp, hun får ikke stå opp, for vi er jammen tålmodige vi også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent til hun står og hopper i tillegg ;-))))

Der er vi nå. Men vi er enda mer sta enn henne og i går sov hun fra 7 om kvelden til 7 på morgenen!!!!!!!!!!!! Hurra!!!!!!!!! Dvs, det var det pappa'n som sa. For her sitter jeg alene i byen mens alle mine kjære er på fjellet og akkurat nå hadde jeg gjerne sittet oppe hele natten for å se på den vidunderlig søte babyen min....

Skrevet

det skjønner jeg jammen godt!

i dag vant vi en time.... det er jo slett ikke værst så nå sover hun, men klokka måtte jo bli nesten halv ni - hva er det for no da???

:-)

Skrevet

Min var også sånn verdens snilleste letteste baby......Bang 8,5 mnd og der ble han byttet ut med et sjefete lite krapyl!!! Nå er han 11,5 mnd og sovner så som så...vræler for alt han ikke får lov til i løpet av dagen...er til og med begynt og vræle i bilen!!!! Hjelp!!!! Men det fine er at han er like høyt elsket alikevel...:))

Skrevet

Jeg synes det kommer perioder hvor søvnen krøller uansett jeg.

Og gjerne i den tiden, og igjen ved overgang til stor seng.

Har begynnt å krølle litt her og, men det går seg til antar jeg.

Lykke til. og tenner er sikkert mye av årsaken.....

Skrevet

Vi har også hatt en slik periode ett-par uker nå! Tutta skulle absolutt ikke sove alene... overhode!!!! Pluss at hun våknet stadig vekk og holdt konsert uten bakstykke..... Men... plutselig var hun seg selv igjen... med 2 flunkende nye jeksler i munnen ;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...