gledeseg:) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 har vært hos jordmor idag, og det var ikke rare greiene; 31cm... Magen har riktig nok sunket, og hodet er godt festet i bekkenet, men syns det var litt vel lite? Hun driver hele tiden og sier at magen min ser så liten ut fordi jeg er så lang, 178cm, men 31cm i uke 36 virker lite... Og ja, jeg er mega lei av alle som sier; jøss, har du bare 4 uker igjen? ser jo ikke ut som du er halveis engang! =( sutre, sutre=) men nå lurer jeg på hvordan dere andre ligger ann!!!=)
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 jeg er 160 cm hoey og ble i dag maalt til 33 cm SF maal. Jeg er 35+5 i dag! min mage kjennes naturlig nok naa ganske stor ut...jeg er jo saa lita i meg selv, saa blir liksom bare mage foeler jeg.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Hei. Jeg hadde SF-mål på 30,5cm i går, 36+0 da. Magen min har ikke sunket så mye enda heller. Er også ganske høy, 174 cm. Jeg får også høre at jeg har liten mage og ingen tror jeg har 4 uker igjen heller. Jeg hadde lik mage sist og da fødte jeg en gutt på akkurat 3kg. Jeg har vært på en UL pga dette og skal på en til om en uke. Alt var fint på den første UL, lillebror var bare litt under gjennomsnittet.
gledeseg:) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 Fikk du UL fordi sf-målene er lave, eller fordi lillebror var så liten? Jordmoren min virker så fraværende, så jeg stoler ikke helt på henne=(
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Jeg var på kontroll i går..SF-målet var 31 cm. Er 36 uker.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Egentlig fikk jeg UL pga mye kynnere og menssmerter, jordmor nevnte dette med liten mage i tillegg liksom. Men den gang var jeg nærmere den røde streken på skjemaet. Nå har jeg falt litt lavere.
gledeseg:) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2007 gir opp jordmora mi, jeg=( har også MYE, vonde kynnere, siden uke 18, men hun har avfeid meg totalt og sier at det er bare vanlig... men da jeg ringte sykehuset fordi de ble regelmessige for noen uker siden, fikk jeg beskjed om å dra inn med en gang! ble helsjekk av både meg og nurket. Det eneste hun hadde å si til det idag var at det var derfor føden var der... blir nesten litt bekymret jeg nå... men skal jo ikke så mye til om dagen;p jordmor regner med at den bli ca 52 lang og 3,5-4 kilo.. hva hun legger til grunn for det, skjønner jeg ikke:(
plutseligbolle Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Jeg hadde 35,5 i forrige uke, da var jeg 35+5. Det er 2,5 cm over normalen, men det er der jeg har ligget hele tida. Lurer på om det har noe med at min termin er to uker før ultralyd-terminen....Hm nå ser jeg på helsekortet at sf-målet nå er like stort som normalen i uke 43....jaja, hun får komme ut når hun er klar. jeg er bare 163 høy så nå har jeg ganske stor mage!
rampen_ Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 jah, jeg haddee 43 jeg da.... stoor mage her:-)
gledeseg:) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2007 ble du sendt på vekstestimering da? Husker jeg leste om den storoore magen din, men ikke om du fikk sjekka innholdet i den;p
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Det var 33 for oss på siste kontroll ved 36 + 1, og det ligger rett over den røde streken men innenfor normalen Har en flott gutt i magen som forrige torsdag veide 2.900 og med pluss ca. 200 gram i uken skal det bli 3.100 nå, så litt over gjennomsnittet.
gledeseg:) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2007 ligger under streken, men innafor "normalen", men det er da ikke langt unna om å gløre at jeg ramler ut.. på vekstestimeringen på sykehuset for 3 uker siden var den 7% over gjennomsnittet, uten at de sa noe om vekten...virker som magen nesten ikke vokser da.. hos legen i uke 32 lå jeg over den røde, liksom...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er 30+6 idag, var hos JM igår og da var SF-målet mitt 31 cm. Er det jeg som er stor i forskjell til dere andre da eller? er bare 157 høy da. Så magen min har vistes hele veien. Men magen har liksom ligget i samme kurve hele tiden, så JM sier det er vanlig. Men jeg tenker på hvor stor kan jenta mi bli ca? jeg var selv bare 2930g og 49 cm. kan jeg selv forvente ei jente som er litt større da? (vet jo at SF-mål ikke trenger å ha noe med det å gjøre.. men kanskje liksom..?!)
77modell Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 Jeg hadde 28 cm i uke 25.... jeg er stor da, ligger mye over det grønne feltet......men alt er normalt, sjønner det ikke helt da men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå