Heid Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Det er 3 dager til termin, men jeg er så dritt lei at jeg tror jeg snart flyr på veggen. Trenger noen oppmuntrende ord og gjerne noen gode tips for å få igang ting!!! Sex, gulvvask eller skifte av dekk har sålangt ikke funket!!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Signerer på denne... fire dager på overtid her, vet ikke helt hvordan jeg skal få beskrevet hvor lei jeg er av å vandre rundt her nå... Har testet alt som finnes av kjerringråd, men ingen har funket på meg så langt... Kanskje ikke så oppmuntrende dette her, annet enn at du ikke er alene...haha... Lykke til videre. Håper ikke ventetiden blir for lang...
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Hiver meg med her jeg og. 5 dager til termin, men var å fikk modningsakk i dag. Sjekka modning, fantes ingen og hodet stod laaaangt oppe. Med andre ord leeeeenge til fødsel. Har bestilt meg frisørtime til i morgen og ligger på terrassen og prøver å nyte det fine været, men herregud så lei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå