Gå til innhold

ang. kobber spiral og vondt i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt inn kobber spiral i går og har sinnsykt sterke mensensmerter,hatt i hele natt/ dag konstant + litt stikkinger til tider..veldig ubehaglig i tilegg er det ømt heelt nederst i magen innvendig..er dette normalt da? isåfall hvor lenge holder det på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik i ca en uke, var så ille at jeg tenkte ta den ut, men så gikk det over og nå kjenner jeg ingenting. Er veldig gla at jeg ikke tok den ut. Det er så digg å slippe alle grusomme hormoner i p-piller o.l.

Prøv å se det litt an, hvis det ikke blir bedre kanskje du ska snakke litt med legen, før det blir påskestengt.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde det sånn i ett par dager... det hender det kommer litt farget utflod dage etter sex enda..( 3 mnd siden jeg satt den inn) Men det er ikke vondt lenger.. har ikke fått igjen mensen enda,så jeg vet ikke hvordan det blir.. men foreløpig er det SÅÅ deilig å slippe hormon prevansjon;=)

Endelig er jeg meg igjen;=)

Skrevet

Jeg skal ikke fortelle deg hvor lenge jeg hadde det sånn, men et ord til deg: ibux!

Skrevet

Jeg hadde det sånn i noen dager - kanskje en liten uke - og etterpå har jeg nesten glemt at den er der. Fornøyd med valget :-)

Skrevet

ja ok:) takk for svar dere! skal kjøpe ibux i morgen jeg da...håper det går over fort!

men kan jeg trene i morgen? den kan vell ikke løsne eller no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...