snart4barnsmamma Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 noken som har høyrt om ligament som kan bli strekte?noken som veit ka ligament er?hadde vondt i magen i dag, og doktaren sa det kunne vere eit ligament som var strekt...
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har hørt snakk om "ligament" i forbindelse med kneledd, og da som en del av støttemusklatur/sener i kneet, så skal jeg tippe vil jeg tro det har med støttemusklatur i magen å gjøre. Altså at du har strukket en muskel eller et muskelfeste i magen.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Vi har ligamenter som holder livmoren på plass, og disse strekkes i svangerskapet ;0)
Ny bebis i magen! Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Ligamenter er det samme som leddbånd. Kraftige sener!! Noe vi har i hele kroppen. Du har 3 hovedleddbånd som holder livmoren festa til kroppen. Hvis ene er strekt, så kan det være vondt ja.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Ligamenter er det samme som leddbånd!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Hehe, så ikke innlegget til bollebea!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå