Gå til innhold

I dag var jeg livredd for å miste spiren min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet med at jeg var på jobb og ble plutselig så akutt svimmel. Begynte å se uklart, og kaldsvettet over hele kroppen... Jeg var sikker på at jeg skulle gå i bakken! Fikk satt meg ned og styrtet 0.5 liter vann, og jeg ble litt bedre... Gikk så på do og så at jeg hadde begynt å blø. Jeg ble mildt sagt livredd!!!! Har jo opplevd dette så mange ganger før, og prøvde å ringe legen. Fikk time der kl 1700. Han hørte heldigvis hjertlelyden til spiren, men ville henvise meg til sykehuset for ul. Alt så fint ut, men hun syns at (tror iallefall det var den) morkaka lå litt for langt ned til snart å være i uke 14. Dette kunne forårsake blødninger. Hun sa også at noen hadde den langt nede, men at den etterhvert ville strekke seg. Tok også en GU for å sjekke diverse. Alt så heldigvis fint ut, men hun sa at jeg måtte ta det med ro!

Herregud for en forferdelig dag, sitter her bare å gråter... Var såå redd og er sååååååå gla nå:) Spire klor deg fast...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffa, skjønner at det var en ubehagelig opplevelse!!

Godt at den lille i magen har det bra!!

Husk på og ta det med ro og ta vare på deg selv=)

Skrevet

Ja det skal jeg gjøre... Ble bare så redd siden jeg har mistet 4 ganger før... Eneste tanken som var i hode mitt var: "ikke nå igjen"...

Tusen takk Prinsessa:)

Skrevet

uff, ja da skjønner jeg veldig godt at du ble bekymret!! hvor langt er du på vei nå?

Har du mistet før 12 uke de andre gangene? Håper 2 trim er litt tryggere, og at den virkelig sitter denne gangen, det fortjener du!!!

Skrevet

Huff av meg, dette hoertes ut som en skummel opplevelse :( Og enda skummlere naar du har mistet saa mange ganger foer... ;(

Det var iallefall kjempe bra at du fikk sjekket baade hjertelyd, og fikk komt deg paa ul slik at du fikk se at alt var helt bra!!

Haaper saa inderlig at alt gaar fint med deg og den lille framover, for som prinsessa over meg sier, det fortjener du!!!!!

Maasse lykke til fra meg!! Slapp av, og kos deg videre med den lille i magen ;)

Klem fra

Skrevet

tusen takk jenter:)

Er 13+5 i dag, men hun på ul trodde muligens jeg var litt lengre... Men forholder meg til den foreløpig. De andre gangene har jeg vært ca 12 uker på vei... Så hver dag er en milepæl for meg:)

Igjen tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...