Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 jeg tror typen er utro, men har ikke beviser. Han er plutselig begynnt å være mye vekke i jobb sammenheng. fem uker på rad nå. pluss at han skal på jobb til alle muligens tider nå om dagen. ( han jobber som nattevakt og må plutselig av gårde klokken fem eller tidligere. Han er hysterisk nå det kommer til mobilen. livredd jeg skal se på den, har den tilogmed seg på do. han nekter for at han har funnet seg en ny en når jeg spør. Men han oppfører seg veldig rart. Ofte på ligge besøk hos broren sin også nå. har dere noen tips på hvordan jeg kan få beviser vist han er utro?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 har du prøvd å se på mobilen hans når han sover?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 har opplevd noe lignenede men mistanken kan være urett,men gi han en tjangse,når han skal ut si at du blir med. eventuelt ring jobben og spør om du kan få snakke med ham,(når han sier at han er på jobb).....mobiltlf er å blir privat,men det beste er å spørre ham rett ut og si hva du føler,om måten han oppfører seg.Si at du alltids vill finne ut om han er utro eller ei.....event true med å gå fra ham hvis han ikke er ærlig.Det er heller ikke rett for deg å gå med en slik mistanke det skape utrygghet,usikkerhet og kansje følelse av sjalusi.Da er det kansje bedre å få deg et egent liv og heller nyte livet istedenfor ett liv m mistenksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå