Bibi m/2 nå (",) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Fremme liksom...er så j***** ubehagelig.....og hver gang jeg sitter i ro, eller reiser meg opp gruer jeg meg, for det verker så fælt Andre som har det slikt ? Ikke særlig gøy hvertfall... :/
mammaigjen:-) Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 samme her. skikkelig kjedelig. jeg har vondt både foran og i korsryggen og hoftene... gruer meg til enda tre måneder med bekkenløsning. blir jo bare verre og verre også....
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Ja, ser du oxo skal ha i Juni, jeg har termin 21 juni, du da ?? Synd det ikke finnes medisin, for som du sier....3 mnd igjen, og det blir ikke akuratt bedre med dagene heller ;( *trøsteklem*
mammaigjen:-) Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 19. juni har jeg :-). ja, det er veldig lenge igjen. har allerede vært sykemeldt i nesten to måneder jeg.... nesten godt å høre at det ikke bare er jeg som har det fælt.. trøsteklem tilbake
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 Håper hvertfall om ikke annet at det ikke vil være påvirkende på noen måte med fødselen! Er vel nok med det som skjer da....ehe.... Takk for klemm
mammaigjen:-) Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 ja. d er veldig slitsomt med denne bekkenløsningen - tenker på det nesten hele tiden jeg. er også redd for å bli mye verre framover mot fødselen, og at fødselen skal gjøre det verre. men vi får bare være forsiktige og tålmodige og trøste oss med at de aller fleste blir bra igjen kort tid etter fødselen. får håpe det blir sånn for oss også!
@nita+Sebastian Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Dette har jeg problemer med også, men hvis det kan være noen trøst har det faktisk blitt bedre den siste uken. Babyen har festet seg og det har lettet presset noe ) Er nå i uke 32, altså 32+1
plutseligbolle Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Jeg vil anbefale miniSlide fra hjelpemiddelsentralen for å lette snuingen i senga. Og å prøve å aldri gjøre noe som gjør vondt. Vet det er umulig men man kan ha det som et prinsipp kanskje. Akupunktur skal visst hjelpe bra hvis man har penger til det. Selv tenker jeg at det er litt seint å begynne med det nå, men den miniSliden er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå