Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg fikk da en telefon ifra min lege, som jeg helst skulle ha sluppet unna. Der kunne hun fortelle meg at jeg testet positivt på klamydia testen som ble tatt av meg da jeg var der for over en uke siden. Og at jeg måtte komme til henne imorgen. Dette kom da som ett sjokk på meg! For jeg vet at jeg var helt ren for slike ting da jeg ble sammen med min sambo, og han påstår nå at han har aldri hatt det og har det ikke, pluss at han prøver å få meg til å tro at legen min sa at det kunne komme sånn plutselig fra ingen steder! Unnskyld meg, men den tror ikke jeg noe på. Noen som tror dette, vet at dette stemmer og/eller skjønner like lite som meg?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hvis du vet du var fri da dere ble sammen, og du vet at HAN var fri da dere blir sammen, har han nok vært utro, dessverre.. Eventuelt kan jo han ha båret dette med seg fra tidligere sexpartnere, og enten løyet om at han var fri tidligere, eller om å ha tatt test.. Klamydia smitter da bare seksuelt, ikke gjennom luften liksom.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Enig med innlegger over her. Hvis du er 100% sikker på at du ikke hadde det når dere ble sammen, så er det nok han som har smittet deg. Mannfolk kan gå lenge med klamydia uten å få noe symptomer på det! Har han tatt test til legen nå da? Hvis ikke, så ta han med deg på din time,så han og blir testet. Hvis han har klamydia, så er han tvunget til å si hvem han har hatt sex med. Er faktisk straffbart (til en viss grad da) å ikke si hvem det er. Han får valget om å fortelle legen hvem han har hatt sex med + navn og nummer, slik at legen kan kontakter vedkommende (slik at han blir anonym), eller så må han komtakte sexpartnerne selv! Jeg har hatt klamydia selv, men fikk symptomer veldig tidlig. Jeg håper inderlig at det ble merket tidlig på deg, da det kan medføre til sterilitet. Masse lykke til, og håper du finner ut av hva som er skjedd. Og det er KUN gjennom seksuell kontakt at du kan få klamydia!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 har nå vært hos lege og fått medisin til begge to. sambo har fått høre det som bare det nå, og vi fant ut en ting: han er ikke typen som er utro, og det kan alle tidligere kjærester bekrefte. men han var sammen med en som "pulte rundt" for å si det slik, noe jeg visste om. men at hun var uforsiktig var ikke jeg klar over. Så kort tid etter at det ble slutt mellom de, begynte jeg og han sammen. så det kan ha kommet derfra... så uansett hvor mye jeg hater det så må han ringe henne.... ifølge sykehuset, så er det mulig at klamydia kan dukke opp uten videre og pga dårlig personlig hygiene.. Men tviler fortsatt på dette. Hovedinnlegger.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Hei ! Jeg fikk oppleve det samme for noen år siden. Ble testet positiv på klamydia. Jeg hadde da vært gift i flere år og aldri vært utro. Tenkte naturlig nok at jeg ble smittet av min mann, noe som han benektet. Han tok testen og det var negativt ! I dag vet jeg fortsatt ikke hvor jeg fikk klamydia fra. Kanskje fra tidligere kjæreste til tross for at vi brukte kondom. Det betyr da at jeg ville hatt gått med klamydia i flere år (7 år) uten å vite det. Ville jeg ikke ha smittet min mann da ? eller blitt steril ? jeg fikk to barn etter den klamydia-episode. Jeg har fortalt historien til forskjellige leger og de sier at man kan bli testet positiv selv om man ikke har klamydia. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 litt lettet å høre at noen har opplevd det samme... for jeg vet at sambo kan umulig ha vært utro (da må han ha gjort det på jobb, for resten av tiden sover han eller er med meg).... sjeldne stunder er vi ikke sammen.... jeg går rundt og er sint på han, selv om jeg vet at jeg ikke burde være det.. for han kan ikke noe for det, hvis det er noe han har fått fra en tidligere eks... er bare så frustrert... Hovedinnlegger
Fridulf Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Jeg er klarsynt, og om han hadde vært utro hadde jeg følt det når jeg leste innlegget ditt. Han har nok bare hatt det fra hun derre billige kjerringa. Han er helt uskyldig og går nok gjerne med på en test, der de tester henne også. Don't worry. Jeg mistet mamma i går (49 år bare av sykdom), jeg ville hatt klamydia, herpez, kreft og ingen armer og bein isteden for å miste henne. Håper alt ordner seg, for det har sin naturlige forklaring:) Stor klem.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror på klarsynte, så ble litt lettet over innlegget ditt. Jeg tror han elsker meg, og ikke ville gjort noe slikt mot meg. Han har tatt medisinene jeg fikk til han, og nekter alt som heter for utroskap.. Jeg tviler på at han har vært utro... som jeg har sagt tidligere. Jeg elsker han, men blir frustrert. Vi har ikke vært sammen lenge... Og venter allerede barn. Jeg tror på skjebnen; jeg tror at vi er ment for hverandre, siden dette skjedde... Kondolerer.. Min mor er like gammel, og jeg har sett venner miste sine mødre og fedre. Og det er noe jeg ikke unner noen.. Ikke min verste fiende.. Skjønner godt at du ville ha hatt alt av sykdom istedenfor å miste henne, tror jeg ville ha følt det samme. Har ikke så godt forhold til min mor så, jeg vet ikke helt hvordan jeg ville ha følt det. *sender en varm tanke avgårde* Hovedinnlegger
Fridulf Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Takk vennen Er vanskelig, jeg som sitter her i England nå og ikke får fly før i morgen kveld! Irriterende. SELVFØLGELIG ELSKER HAN DEG! og om han liksom hadde vært utro så hadde han sagt "Whatever, gidder ikke være sammen med deg lenger når du beskylder meg for det der i det heletatt" Sier seg selv. Han har ikke vært utro. Han elsker deg din KU lol du har funnet mannen i ditt liv og du gjør han lykkelig. Du bærer barnet hans!!!!! bare fryd og gammen. Ikke la klamydia ødelegge noe så fint. Er bare frustrerende NÅ. Alt nytt er ekkelt. Stor klem.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 Kan godt skjønne det er irriterende.. En fra hjembyen min mistet nettopp moren sin, han er 20 år gammel. Han var med på Dansefeber (av alle mulige ting), men det virket litt kaldt av han, for han avsluttet ingenting, han dro hjem til begravelsen og tilbake dagen etter. Han gjorde jo en ting han elsket, og mistet en han elsket.. så kanskje han hadde en grunn til det, kanskje ikke. hvem vet? Jeg håper du har noen som støtter deg der borte :/ Jeg vil ikke ødelegge noe som helst, jeg elsker han av hele mitt hjerte og det er så vondt å tenke på at jeg kan miste han.. Han sier alt er relativt, hvis jeg spør om han ser ett liv med meg (Jeg er nødt å vite slike ting! Spm som egentlig kan være vanskelige, er noe jeg elsker å spørre om), men han sier bare at han ser en framtid men alt er relativt og alt kan skje. Jeg ser ett liv med han, kan ikke tenke meg en annen enn han... Alt dette er nytt, jeg er 15+2 nå og jeg går rundt og er bekrymret dag ut og dag inn. Jeg har ikke fått høre hjertelyden til den lille engang! Og det er en mnd til UL. Han sier at det blir en jente, for han får en magefølelse på det. Den magefølelsen er ganske så nøyaktig, det var slik vi fant ut at jeg var gravid. han hadde det på følelsen... Hovedinnlegger.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Har ikke så mange innspill på det du skriver, utover det som allerede er sagt, menn kan gå altfor lenge med uoppdaget klamydia. Og han har rett, alt er relativt, ingen kan garantere at man skal være sammen for alltid - samboeren min sier det samme, det betyr ikke annet enn at ting kan skje, selv om vi lever som om vi alltid skal være sammen. Når det gjelder den begravelsen, synes jeg ikke du skal spekulere i hva han føler eller ikke. Han har sikkert hatt nok med hele situasjonen om ikke han skal måtte høre at han framstår som kald mm. - hva folk sier, og hva sannheta er, er ofte to vidt forskjellige ting her i byen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 det var ikke akkurat det jeg mente når det kommer til den begravelses greia. han virket påvirket av det hele da han var hjemme, men han satt på en maske ellers. syns d blir litt feil da, men sånn er det vel. jeg bare sier det jeg tenker, det trenger ikke å være nøyaktig det jeg mener.. Hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå