LINDA*** Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har på følelsen jeg har kjøpt for lite klær til den nyfødte. *panikk* hehe... Har 10 bodyer - noe h*n må ha på hele tiden under alle klær Hvor mange bruker man i løpet av en dag mon tro?? Har 7 pysjer Har 3-4 sett med bukser/gensere til å ha utenpå bodyene Har luer og sokker(!) Har ikke strømpebukse eller jakke Men det er jo greit med med mange bodyer har jeg skjønt. Kan jo ikke vaske klær HELE dagen? Samtidig som h*n vokser ut av de bittesmå str lynraskt.... Kan jo ikke handle meg i hjel heller.... :/ Syns faktisk det er dritdyrt å kjøpe klær som koster MERE enn 200 kr.. Har funnet fine bodyer og pysjer til type 3 for 100. Det er godt kjøp:) Men det blir søren meg penger ut av dette til slutt :s Hm
Bebbies i magen Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tror nok ikke jeg har noe mer enn deg. Og jeg har bare 2 pysj. Jeg prøver å se ann litt tror jeg, for man får gjerne mye også. Greit å ha de til de første dagene, men etter det kan man jo kjøpe om det er noe man trenger. Så listen din ser bra ut den
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Jeg syns det høres ut som du har det meste? Jeg har kjøpt noen strømpebukser også, men det kommer an på årstiden du skal ha..? Også to dresser lillemor kan ha på seg når vi skal ut. Det blir fort dyrt, dessuten vokser de så fort som du sier. Du kommer sikkert til å få masse klær også. Det siste jeg har kjøpt har vært litt større slik at vi har noe å bruke når hun vokser ut av de minste str.
plutseligbolle Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Ikke glem at butikken er åpne også etter fødselen! Og at det sikkert kommer noen gaver også.
ninsoer Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 synes du har mye jeg.. selv har jeg bare et par plagg av hvert.. så jeg har de første dagene.. går ut i fra at jeg får kjempe masse i barselsgave.. mange av veninnene mine ha fått så mye.. at de ikke ha fått brukt masse av d pga av at nurket ha vokst ut av klærne før de var brukt.. noe var brukt bare en gang.. og jeg vil heller kjøpe d jeg evt mangler etterpå.. så jeg får noe klær i de fargene som passer best til d kjønnet babyen min får.. i og me at jeg ikke vet hva d er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå