Lille Trille 2015 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er førstegangsfødende og venter mitt første barn i september. Skal på UL på tirsdag så da regner jeg med å få en litt mer eksakt dato og ikke minst vite om det blir en gutt som jeg av en eller annen grunn går rundt og tror Foreløpig dato er 6 september:) Jeg bor litt utenfor Bergen, men ikke lenger enn at jeg det siste året har vært i sentrum flere ganger i uken:) Noen andre i Bergen eller omegn som venter på ettersommeren/tidlig høst?
Milla-baby Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Heisann ;o) Jeg bor i Bergen! Venter mitt første barn 1 sept. Jeg skal på UL på mandag faktisk.hehe Blir kjempe spennende! :oD
Lille Trille 2015 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Å så koselig da:) Kjempespennende. Vi må snakkes her på onsdag da og høre hvordan det gikk med hverandre:) Ønsker du å vite kjønn?? Det vil jeg iallfall - hvis alt er ok skal jeg jammen ut og kjøpe mitt første plagg til den lille:) Har ikke kjøpt noenting...vil liksom være sikker på at alt er ok... Min søster har imidlertidig masse klær og utstyr fra sine barn både til gutt og jente så jeg er godt på vei med tanke på utstyr, klær og slikt selv om ingenting er i hus enda:)
Milla-baby Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Ja, det må vi gjøre! ;oD Jeg har veldig lyst og vite kjønn,men ikke pappa'n! han vil at det skal være overraskelse hehe men jeg jobber med og overtale ham da...hihi han er mye skeptisk til at de skal ta feil av kjønnet også....vi har noen venner det har skjedd med så... Hvor utenfor bergen bor du da? Ja, jeg tenker akkurat det samme som deg! Om alt er ok på mand. tar vi en liten shoppe runde på veien hjem,og kjøper vårt første plagg til babyen ;o) Heldig som har mye du kan låne da! Vi må kjøpe det meste nytt desv. får kjøpt vogn brukt heldigvis.Og en del klær får vi da. Lykke til på tirsdag! ;oD
Lille Trille 2015 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 Kanskje de kan hviske det til deg uten at pappa'n får høre det:) Jeg håper jeg ikke får et sånt "mest sannsynlig...." svar - da er man jo like langt;) MEn er nok ikke altfor lett å si sikkert hvilket kjønn det blir dersom babyen ligger litt dumt til kanskje? Men så lenge alt er bra, så er jeg iallfall fornøyd uansett - selv om man jo så gjerne vil vite 100% sikkert hva det blir ...he,he.. Bor på Sotra. Blir rart å shoppe det første plagget, og å klare å stoppe der..he,he... trenger jo ikke allverdens de første månedene. Min søster har som sagt masse klær, og familie og venner går vel gjerne litt amok på den fronten også når det gjelder å kjøpe ting, så kommer nok ikke til å lide noe nød:) Og de vokser jo fort:) Oi...begynner å gå litt mer opp for meg at jeg skal bli mor nå...spennende....men tiden kunne gjerne gått litt fortere:)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 jeg er fra bergen og venter mitt første barn, og har mens termin 28september=)
Lille Trille 2015 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2007 Så kjekt September blir bra:) Har selv termin 6 september, men regner med at den blir senere i september når jeg kommer på ordinær UL på tirsdag:) Hvor tid skal du på UL da - eller kanskje du allerede har vært?
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har også termin 6. september, utifra 40+2-regning... BIM regner 40+3 så da er det 7 september, og legen påstår 4. september.skal på UL på mandag klokken 09:30 på haukeland, blir spennende =)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Jeg skal ikke på UL før i mai jeg, så synes det er lenge og vente!! Blir spennende for dere som skal nå snart da=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 jeg bor i øygarden, venter min første 2 august.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 hvordan går det bobo ? lenge siden sist =) noe liv i øygarden eller? =P
Lille Trille 2015 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2007 Synes det var en evighet til UL3 april, så skjønner deg godt som synes det er lenge å vente til mai:) Men nå er det jo snart påske, så da får du slappe av og kose deg, og håpe på fine påskedager. Veldig kjekt å høre fra så mange - kanskje vi kan klare å få til noe treff eller noe vi også på en nydelig varm og fin dag her i Bergen:)
Spekkhogger Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 Jeg venter første barn 4., 5., eller 6. september alt etter hvordan man regner =). Skal på UL tirsdag etter påske så det blir moro (selv om vi har vært en gang allerede så blir ikke helt første gangen vi hilser på spirevippen). Jeg håper også vi kan få til treff etter hvert for det hadde vært koselig å ha noen andre gravide å snakke med. Er student og har ikke det helt store nettverket av gravide her for å si det sånn. God påske i alle fall til dere alle sammen og knøttende deres - jeg skal hjem til en ellevill bestemor - to - be så blir nok tatt veldig godt vare på der =) Kos dere i solen!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 hei sauen... ja er en stund siden nå. nei ikke noe liv her ute. sitter på terrassen hele dagen i det fine været og spiser. he he.. livet er godt
moklatt 9 dager til termin Skrevet 28. mars 2007 #15 Skrevet 28. mars 2007 Hei eg e og fra bergen,nærmere bestemt i fanområdet.Har foreløpig termin 5 sept.Skal på ultralyd i uken etter påske.Dette er min nr 4.
AneG Skrevet 29. mars 2007 #16 Skrevet 29. mars 2007 Heisann, er også førstegangsfødende, bor på Sotra og har foreløpig termin 1 september Vi skal også på ultralys på tirsdag Kanskje vi treffes på KK?
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 29. mars 2007 #17 Skrevet 29. mars 2007 Jeg bor også i Bergen, nesten i sentrum.. har termin 1.august og ifølge UL blir det en jente.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå