Gå til innhold

HAHA ja nå har det begynt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt væske i brystene siden uke 13, men her om dagen begynte det jammenmeg å renne!

Får tenke positivt på det, at kroppen vet hva den gjør, og at det nå da tyder på at jeg skal få en god start på ammingen.. hehe

:)

er litt stilig og.. blir helt facinert jeg. til nå har jo puppene mine bare vært.. sexy lissom. nå skal de utrolig nok fore opp ungen min!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå er de både sexy og nyttige! Både mann og barn går helt av skaftet! Vel, nå er det mannen da, og så kommer jo barnet. En periode er man jo helt omsvermet! Det er fantastisk å oppdage hvilke funksjoner kroppen vår faktisk har, og at måten vi er skapt på har en mening. Det er en utrolig følelse å la babyen ta puppen første gang. La oss glede oss over hvor nyttige og sexy vi er!

Skrevet

hm, jeg gleder meg egentlig ikke til å begynne å amme jeg.

Føler litt at jeg er litt "feil" på detområdet, for alle tenker på det som noe veldig positivt..

håper den følelsen kommer etterhvert da!

Men er utrolig facinert av alt det kroppen er lagd for å gjøre ja! For et fantastisk sammensatt maskineri vi mennesker er!

Skrevet

Ta en ting om gangen. Jeg er i alle fall glad over å få store pupper igjen. Ammet ikke min første, fikk ikke til, og brukte flaske istedet. Er jo ikke noe feil i det. Opplevde nærhet likevel. Men var glad for at jeg fikk det til med den andre. Var så greit å ha maten klar hele tiden, liksom....

Skrevet

ja, får vel det..

Håper jeg ikke syns det er plagsomt, iallefall..

Mannen min har mye allergier, og de sier jo at barna slipper de fleste allergier så lenge de blir ammet,så hadde håpet å kunne holde evnt allergier i sjakk til baby blir litt større..

utrolig flott å få store pupper ja! hoho, har jo fått kløft! Og en veldig fornøyd mann, når han er i nærheten! :)

Skrevet

Første gang jeg gikk gravid tente jeg det samme.. At det var litt "feil" å amme.. Men når gutten meldte sin ankomst var det plutselig verdens mest naturlige ting. :)

Skrevet

satser på at det blir sånn for meg også:)

foreløpig tenker jeg på det som en dyd av nødvendighet, så blir det forhåpentligvis naturlig og fint etterhvert:) takk skal du ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...