Gå til innhold

Er det vanlig å ha lyst på flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så mange så nevner at de har lyst på flere etter at de har fått, er det noe som er vanlig?

For å være helt ærlig så har jeg tenkt tanken selv et par ganger, men orker ikke da:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst på flere, men vil vente litt ennå. Kanskje ca. 2 års aldersforskjell. Før så jeg for meg to barn, men nå har jeg fått lyst på tre!

Skrevet

Å det er godt å høre at det er flere, trodde jeg var rar:p

Skrevet

Jeg har lyst på en til, og det er planen også:) Jeg kunne tenke meg å bli gravid med en gang igjen, men er redd det bare er hormonene som spiller meg et puss. Vi planlegger neste når junior er ca. to år.

Skrevet

Du er ikke alene nei, har lyst her også ;) Men kommer nok til å vente en stund...

Skrevet

Hadde ikke det før, men nå har jeg det, har sagt at jeg kun skal ha denne ene, men nå sier sambo at han skal kutte strengen, dette er noe jeg har visst om fra før, og jeg syntes det var helt greit, men nå syntes jeg ikke det lengre, ganske vemodig faktisk, snufs....

Skrevet

Vi vil også ha en til, eller to, hehe..

Vesla her er 8mnd.

Skrevet

Ble gravid etter 7 måneder =0) gleder oss masse.Tulla har hele tiden vært av den bedaglige typen. Siste året har nesten vært som en lang ferie, bare kost oss.Folk sier jeg kommer til å få igjen nå hi hi. Men vi bare gleder oss =0)

Skrevet

Ble gravid etter 31/2 mnd:) Og vi gleder oss også masse. Var på en måte planlagt da vi bestemte oss for og ikke begynne på prevangsjon. Var så vanskelig og få til jenta vår så vi torde ikke ta noen sjangser:)

Skrevet

Trodde aldri jeg heller skulle si det, selv etter kraftig fødselsdeprisjon, men jeg tror jeg kan tenke meg en til. Hvis jeg tør. Tør ikke enda. Må først få tid sammen med Amanda å bli kjent med henne. Gruer meg litt til jeg skal begynne å være alene med henne men jeg tror det skal gå bra:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...