lillelarven Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 slimproppen gikk i ste , lukta litt , mørke brun slimaktig , så nu er det vel bare og vente på rier elller at vannet går jippo, har termin om en uke .
veronica<3 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Heldiggrisen!!! Skulle ønske det var meg!! Lykke til!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Hvor stor er denne slimproppen egentlig....???
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 i fare for å ødelegge noen fødselshåp så røyk min propp for 12 dager siden, og her sitter jeg STOR og god 1 dag over termin! Men no dårlig tegn er det i hvertfall ikke!
Jente1980 Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg vil å ha en propp... hehe... Har 9 dager igjen til termin og har ikke sett noe til proppen enda! Men det er vel ikke alle som gjør det heller! Og som nevnt i innlegget over her så kan det ta 14 dager før det skjer noe etter proppen har gått... Men det er jo ingen mal/fasit på noe!!! Så grattis til deg HI og lykke til:)
Mirakelungen Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Min gikk faktisk for 6 uker siden:) Proppen er INGEN bevis for at fødselen eri gang.. Ønsker deg til lykke, du føder sikkert i løpet av ukes tid:) eller to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå