Gå til innhold

STAVANGER....ANYONE ???? Trenger hjelp her... ang tivoli :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.. Noen som har peiling hvor lenge tivoliet i stavanger skal vaere her ?? Kjoerte forbi det i dag... det som er med siddishallen saann ca.. Og fant ut at jeg bare MAAAAA imorgen.. hehe. ellllllsker tivoli!!!!

Men det som er problemet er jo at jeg vet ikke om det forsatt er her i morgen ;)

Noen som kan hjelpe meg her ?? =) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg her....... :)

Skrevet

vil bare si at dersom du er gravid skal du holde deg unna karuseller..

Skrevet

nei????.... =( hvorfor d.....? hehe..

Skrevet

vet ikke hvorfor, men man skal ikke kjøre karusell når man er gravid.. det er jo skilter på sånn berg og dalbaner i større parker også at ikke gravide kan kjøre hadde ikke ville gjort det heller da!.. så du må nok bare vente...

Skrevet

har jeg aldri hørt om? at en ikke kan ta karuseller? Ok med de svære verstingene, men karuseller er ikke det greit? er jo greit åfly, lissom.

Skrevet

ja dette er jo bare et saann lite tivoli... med 5-6 karuseller maks... Og holder meg selvfoelgelig borte fra sann krasjebiler osv:) Men jeg tenkte litt paa disse karusellene... det kan nok ikke vaere saa bra aa ha den beskyttelsen pressende over magen, som er i mangen av karusellene....? den stangen som man liksom holder i...

Jeg faar vel bare droppe tivoli denne gang... selvom det er litt surt.. Men vil da ikke risikere noe...

Skrevet

hm, ja, hvis magen din er så stor at den kommer i veien, så er det jo kanskje greit å la være.

uansett kan du jo ta det senere, når du ikke er gravid mer:)

jeg ville tatt meg en tur og kjøpt lodd, spist sukkerspinn og skyti på blink jeg da.. hehe

Skrevet

hehe.. magen er faktisk ikke saa stor da.. men veninna mi har stoor mage naa, hun er vel i sin 27 uke.. og det var hun som foreslo tivoli.. men tror ikke det er bra for henne med den stooore magen;P

Ja det hoeres jo litt kjekt ut aa ta turen... vinne noen bamser eller noe :P Og spise sukkerspinn hihi. Men problemet er bare om jeg blir for fristet av karusellene heheh.... :P er alllt for gla i karuseller!

Vi faar se... viss det er like pent ver i morgen som i dag, saa er det nok ikke helt umulig at vi tar turen :) :)

Skrevet

en skal jo ha litt moro også!

Om det er noen av de karusellene som ikke er anbefalt for gravide, antar jeg at de som driver dem vet det?

Jeg er i 28.uke selv, og har nettopp vært ute og flydd, ingen som så noe problem i det.. og magen tåler jo litt av hvert. jeg sover tilogmed delvis på magen jeg.. hehe babyen har jo en personlig airbag (deg)

men kan jo være at om du tar de største og raskeste så kan det føles ubehagelig eller sette i gang veldige kynnere eller noe, og så fort du er i gang, er det jo vanskelig å stoppe karusellen.

men sånne tekopper og sånn.. hahah.. kan jo ikke være så ille:)

Skrevet

hehe ja var det jeg og tenkte paa :) dette er ikke et tivoli der det er noen stoore karuseller, og om det hadde vert , saa hadde jeg seff ikke hoppet opp i den st;rste karusellen, eller berg og dalbanen uansett hihi.. Men en liten en haaper jeg da ikke kan skade.. :)

Jaja.. vi faar se :)

Skrevet

Hei! Eg meine eg har lest at tivoliet ska ver der heilt te 9 april:)

Hadde vært kjekt å ta turen ja.. tror me har termin på likt nesten? Huske kje heilt profilen din(ska se ittepå), eg har jaffal termin 8 august.

Vett du kor lenge de har åpent der utøve kveldane då?

Skrevet

hmm nei det vet jeg ikke.. Men de pleier sikkert aa ha aapent en god stund vil jeg tro.. Vi har nok ikke termin nesten likt, men samme mnd da :) Hadde foerst 20 august. men er naa etter ul blitt flyttet til 26 august:) :)

Skrevet

hei:)

har jobba på lindstrøm's tivoli i 3 år. og vi fikk beskjed om at gravide IKKJE sku ta karuseller pga trykket og kan komme slag mot magen. superwaltser(tekoppan) e ikkje bra før gravide desverre... e jo en grunn til at de sett opp plakater om at gravide ikkje skal ta karusellan.

du kan ta en barnekarusell, de e ikkje farlig for gravide:) hehe...

eg elske karuseller, men må nok vente til eg ikkje e gravid lengere før eg tar karuseller:) men tivoli e no hvert år så:)

men du kan jo kose deg med lodd, sukkerspinn og div:)

klæm

Skrevet

Jeg elsker også karuseller, men tror ikke jeg tør nå:P Tror jeg skal ta meg en tur til Stavanger jeg også (bor i Sandnes), kjekt for datteren min på 5 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...