Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Ja, jeg vet det er min egen dumhet, men nå angrer jeg altså. Kan man søke nå og kanskje få plass? Eller er det nå helt umulig å få plass før neste august?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Bare og søke og håpe på det beste! lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Det spørs hvor du hører hjemme, men i Oslo er det stort sett håpløst å få plass utenom hovedopptaket i de fleste bydelene. Hvis du bor i Oslo bør du likevel søke nå for til neste år skal de bruke søkedato isteden for ren loddtrekning når de fordeler plasser.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 søk så fort som mulig. Det er løpende opptak hele året og dersom det er plass får du....
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Vi kom plutselig på at vi ville søke i nabokommunen, men da var fristen ute noen dager før. Vi søkte likevel, og fikk plass! Det er verdt et forsøk, altså. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå