Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Var på UL i dag - vi fikk se en flott guttebaby som lå og vinket til oss. Følelsen var helt ubeskrivelig fantastisk! En skikkelig trygghet å høre at alt er i orden med han! Problemet for tiden er at jeg er så umotivert for skolearbeid -går siste halvår på lærerutdannelsen, men alt jeg tenker på er den lille som kommer...i tillegg hjelper det ikke at store deler av fritiden min går til Bim-sidene...gleder meg bare til eksamen er over, og alt jeg trenger å fokusere på er gutten vår som kommer...=) Andre som meg?
MathildeC Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Ja, jeg har samme problemet.. Tar noen kurs paa kveldstid, og det ene kurset har jeg ikke kikket paa en gang. Jeg er vanligvis veldig skoleflink og leser masse, men dette semesteret tror jeg det kanskje ikke gaar fullt saa bra..
emlyn Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Jeg jobber, men har det på samme viset. Er vanligvis litt kontrollfrik, er ansvarlig for en av jobbene våre, men denne uken har det virkelig gått over stokk og stein. Glemmer avtaler, ringer feil folk, kommer for sent, gir feil beskjeder, tuller og roter. Utrolig irriterende for dem rundt meg, ja! Men enda mer for meg. Må bare bite tennene sammen - og gleder meg til påskeferie...
J07+J12 Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Ja huff.. kjenner meg skikkelig igjen i det der.. Jeg har alltid tatt skolen ganske seriøst, møtt opp til forelesninger og levert inn oppgaver i tide. Men nå skulker jeg forelesninger støtt og stadig fordi jeg er trøtt eller ikke orker tanken på forelesning der og da. (vil heller bare sitte å se på tv og bimme:) Ikke klarer jeg å sette meg å skrive oppgaver heller. Alt for umotivert og andre ting frister mer. Må virkelig skjerpe meg.
Sommerfugl78 Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Jepp, her er det veldig slik!! Det går en del tid på BIM, og så strikker og syr jeg til den lille. Og tenker mye. Og planlegger. Og sitter på nettet og ser på vogner. Og titter innom butikker og ser hva de har av søte små klær. Jeg studerer, og nå henger jeg veldig etter med flere større oppgaver, uææ... "I dag SKAL jeg sette meg å jobbe..." men, nei... Greier liksom ikke å samle tankene og motivere meg til skolearbeidet.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Du er IKKE alene!! Jeg går 3. året på lærerhøgskole og sliter med det samme.. :/ Er hjemme fordi vi har hjemmeeksamen denne uka, men klarer ikke få gjort noe som helst... Kommer til å bli haste oppgave. Gleder meg til sommeren kommer og jeg slipper å tenke på noe annet enn meg selv og baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå