Aga:-) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Lillegutten min er blitt stor, 2 år og 3 mnd. For en uke siden kjøpte vi ny (brukt) seng, 1.70 lang og kjempefin! Frem til nå har han sovet i sprinkelseng, og våknet en til to ganger hver natt. Roet seg fort igjen, heldigvis, men likevel ganske slitsomt. Etter at han begynte med nye senga har han sovet som en stein i 12 timer hver eneste natt. Utrolig deilig! (Nå gjenstår det jo bare å få lillesøster til å sove om natta, da...) Hadde gruet meg til denne overgangen, men det gikk lekende lett!!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Ååå, så bra! Gutten vår skal få den nye sengen sin til helgen. Blir spennende - håper på samme resultat som dere :-)
Aga:-) Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Jeg satte begge sengene på soverommet hans et par netter, slik at han fikk velge hvilken seng han ville sove i. Tror kanskje det var litt lurt.. Lykke til!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Har tenkt det samme... Så skal stakkars lillebror (2,5 mnd) få egen seng. Har bare hatt en liten vugge, og sovet mest med meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå