Gå til innhold

Hei! Hva skal guttebabyene deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok Thomas Alexander. Thomas etter farfaren i usa og begge navnene kan brukes i norge og usa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lille gutt i magen har alledere fått navn.

Han heter Odin:-)

Så gøy at ingen andre her på denne tråden har bestemt seg for det navnet:-)

Skrevet

Her blir vi ikke enige, med de navnene jeg liker er

* Markus/Marcus

* Christoffer

* Lukas

* Julian

Det var vel de jeg har =P

Skrevet

Vår skal også hete Kristoffer, men vi skal se han litt ann. Uansett så vil jeg ha et navn som begynner på K, etter meg. Dette er vår fjerde og siste gutt, så siden vi ikke får jente, kan iallefall navnet være etter meg! :-)

Skrevet

har en elias, og om det kommer en bror så skal han hete mathias :)

Skrevet

vi har ikke blitt enige om guttenavn ennå. pappan sier bare det er en liten Rasmus, og jeg nekter plent.

men så et fint her oppe (ett blandt mange altså) som passet for oss. skulle gjerne kallet opp igjen mormor mi. J og S

så du som velgt mellom Are Jonas og Simen....hva med:

John Simen :-)

Skrevet

Snorre....tror vi:)

Gjest Jinni - settes igang 24.april-
Skrevet

Kristian blir navnet til våres gutt :)

Skrevet

Liam skal vår lilleprins hete :-)

Skrevet

HEr er vi litt uenige. Jeg vil gjerne ha Sander Men mannen min vil ha Henrik. jeg kjenner noen ved dette navnet å setter bilder opp mor det... er sånn vi jenter er tror jeg =) Men er ett kjempe fint navn så her blir det helt sikkert Henrik. Må nesten se det an n når han kommer=)

Skrevet

Jeg vil ha Daniel, samboer vil ha Ludvig... Men vi får sannsynligvis jente, så vi slipper kanskje å krangle om det....:)

Skrevet

Såfremt han kler navnet sitt når han kommer ut så blir det nok en liten Loke! :)

Og jaa, jeg vet at folk har alskens motforestillinger mot dette navnet (har tilogmed blitt kalt dårlig forelder her inne på BIM pga det), men det er nå engang det som føles rett for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...