|*Mamma til A*| Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hei... De siste dagene så har jeg begynt å hovne opp(skikkelig) fra håndleddet å helt ut til fingrene hvis jeg f.eks bærer et handlenett.. Jeg får nesten ikke til å røre fingrene etterpå å så dunker d i dem. Noen andre som har opplevd dette? Er dette pga vann i kroppen?? Jeg er forresten i slutten av uke 33:) Takker for alle svar
mille80 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er veldig hoven! - i både fingre og ben, kommer av vann ja, har 3 på ødemer på helsekortet mitt... svært ubehagelig...
coscos Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Jeg er også veldig hoven i fingrene. Merker det spesielt med en gang jeg står opp. Trodde først at det var fordi jeg hadde falt på den ene albuen for et par uker siden, og således har den ene armen ikke vært helt god, men syntes at det var så rart at jeg var så stiv i begge hendene :-). Tar liksom litt tid å myke dem opp, pluss at jeg får ikke knyte dem helt i sammen lenger. Men, så leste jeg et sted her inne at hovne fingre kunne bety mye vann i kroppen, så det er sikkert det jeg har. Prøvde å få på meg gifteringen her om dagen, og den kom ikke over første leddet på fingeren engang, så den må nok ligge i skuffen i noen uker til :-)
|*Mamma til A*| Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 Uff, liker ikke dette vannet jeg.. D er så ubehagelig Men har jo bare litt under 8uker igjen så får holde ut siste tiden.. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå