Gå til innhold

Kvalm...igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var kvalm de første 15 ukene i sv. Var veeeeldig happy når det forsvant. Men den siste uka har det kommet tlbake igjen....Noen andre som har det sånn, og vet hvorfor? Er forresten i uke 35.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp jeg har også blitt kvalm igjen i det siste..sikkert fordi magesekk og tarmer ligger klemt ..livmoren står jo på det høyeste..min ligger langt nedi bekkenet,og enda så er symfysemålet på streken..magen min kan ikke synke..for ungen kan umulig komme lenger ned uten og komme ut..håper kvalmen gir seg etterhvert allikavel

Skrevet

Jeg også, men det hjalp å sette ned tempoet betraktlig + stå på alle 4 og gi babyen bedre plass slik at trykket på magesekken lettet litt. Verdt å prøve i allefall :o)

Skrevet

Ja, jeg har akkurat samme problemet. Jeg har fått tilbake kvalmen. Det er skikkelig slitsomt. Trodde liksom den tiden var forbi... Jeg vet ikke hvorfor. Jeg er i uke 36.

Skrevet

Undertegner her. Er i uke 32 og kvalm (igjen).

Skrevet

Jeg hadde og et veldig kjærkomment opphold i kvalmen på noen uker (rundt uke 20) før den kom tilbake igjen. Prata m jordmor om det i går og hun anbefalte meg å prøve galvicon (reseptfritt på apoteket) som er et middel mot halsbrann. Hun anbefalte den flytende, selv om den visstnok ikke er veldig god på smak.. Hun mente at kvalmen nå kan skyldes halsbrann (selv om det nødvendigvis ikke kjennes sånn ut) siden alt "presses" sånn oppover! Vet ikke om det funker da, tenkte å kjøpe i dag! (Er forresten 35+4 i dag).

Skrevet

Må bare rette en ting! Gaviscon het det visst! Har nå tatt min første skje og venter på bedring. Det smakte fysj så må da være godt for noe?! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...