Gå til innhold

noken som kan svare meg???Fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt nederst i magen på høgre sida..klarer ikkje å bøye meg ned å ta opp ting frå gulvet...

smertene er der heile tida...men er sterkere enkelte perioder...fekk det heilt plutseleg...skal eg ringe til jordmor med ein gang eller??uff...vart nesten litt redd no...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt.

Bedre det enn å gå å bekymre seg!

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Har ingen kjepmegode råd å gi deg, men jeg ville ha lagt meg ned en stund først og sett hvordan det hadde gått da. Hvis ikke ville jeg ringt noen ja.

Lykke til :)

Skrevet

sikkert lurt å ringe for sikkerhets skyld. Men kan kanskje berolige degg litt med at dette har jeg hatt også og det går over etter en stund.Nesten som å ha hold i siden

Skrevet

No har eg vert hjå doktar. Kunne vere leddbånd eller ligament som var strekt...skulle avvente evt sending...får følge med utover kvelden om det skjer noko meir...

Skrevet

Nå er jeg litt seint ute med å svare, men det hadde vært mitt forslag, ja, at det kunne være ligament-båndene. Jeg hadde det for endel uker siden, det er ganske vondt, men gikk mer og mer over når jeg lå helt i ro. Men så ble det vondt igjen hvis jeg beveget meg eller hostet e.l.

Hadde det av og på i et par dager før det gikk over.

God bedring iallefall, håper det går over!

Skrevet

Takk for det....men kan noken svare meg kva ligament bånd er for noko???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...