Gå til innhold

JUHU!! 1 cm åpning og delvis moden! spm ang stripping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake fra jordmor. Siden jeg har hatt noen tak og smårier/kraftige kynnere siste dagene så tok hun en gu på meg. Hun fikk inn over halve pekefinger. Hadde 1 cm åpning så hun strippet meg med det samme for å få fortgang i det sa hun.

Hva kan jeg forvente? hu sa ikke noe om hvor lang tid det kom til å ta? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg har et spørsmål til deg! Gjorde det vondt å bli strippet?

Skrevet

Jeg ble strippet med nr 1 på mandagen. Var moden og hadde 2 cm åpning. Ingenting skjedde. Tirsdagskveld hadde vi sex og natt til onsdag begynte riene. Har mer tro på sex'en enn strippingen for meg iallefall

Skrevet

Jeg ble strippet i forrige svangerskap. Fire dager etter gikk vannet og seks dager etter var babyen født, midt mellom mens- og ul-termin. Tror det er litt omdiskutert hvor effektivt det egentlig er.

Strippingen var jo ikke akkurat behagelig, men det gikk veldig fort. I den store sammenhengen rundt fødsel, så bleknet det fort...

Skrevet

Nei synes ikke at det gjorde spes vondt, mer ubehagelig. Men så var det veldig fort gjort da så det gikk fint. Håper dette kan gjøre noe da jeg har hatt en del maserier de siste dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...