lilleminni Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hver gang jeg føler "riene" tar seg opp, og jeg lurer på å ringe føden, så stopper det heelt opp!! Så går det en time eller to, så begynner det på igjen....huff...blir jo så frustrert, hatt det sånn siden i går kveld!! men men...må vel bare vente.... tror jeg lekker vann eller noe også.... Noen andre med lignende problem?
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Tror jeg ville ha ringt å hørt med føden lell jeg siden du lekker vann. Bare sånn hva du skal forholde deg til. Jeg har hatt smårier og nedpress, men ikke noe vann her i gården. Det er tydelig noe i gjære hos deg nå da!!
lilleminni Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 snakka med de...skulle bare avvente så lenge det ikke kom mye fostervann eller riene tok seg opp, mest sannsynlig bare utflod...bor 10 min fra sykehuset, så da er det vel best å gå hjemme så lenge så mulig, til det blir regelmessig..JM sa at jeg kan risikere å gå sånn i ett døgn eller to, prøv å slapp av...!!!! Ikke så lett!!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 huff nei det skjønner jeg. Jeg ble strippet i dag, så jeg håper også at disse maseriene tar seg opp til ordentlige rier slik at det blir fødsel. Ønsker deg lykke til og du har nok babyen din innen et par dager skal du se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå