Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hvor sitter dere i bilen når dere drar sammen med familie med en baby, er det foran ved siden av mannen deres som fører eller baksiden ved siden av babyen deres?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg sitter bak. Men det fordi at det blir for trangt i baksetet med tre barn så lenge to av dem bruker barnesete. Derfor sitter min sønn på 6 1/2 foran i setet sitt mens jeg, baby og eldste datter sitter bak.
selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Akkurat nå sitter baby og 3-åring bak, og jeg foran i passasjer-setet. Hvis Knøttemor er i dårlig humør hender det at jeg og eldstejenta bytter plass, men stort sett sovner hun i bilen så da sitter jeg foran. ps: hvorfor er det "gitt" at mamma'n skal være passasjer og pappa'n kjøre???
Arb.ledig husmor Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Både eg å sambo sitter framme når vi kjører bil. Men Serina kose seg når vi kjøre bil da, har gjort det siden ho va 1mnd gammel...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Jeg kjører for samboer har ikke lappen, han sitter ved siden av meg og babyen sitter bak. Å når samboeren er ferdig med lappen nå snart og han skal kjøre, så kommer jeg til og sitte foran.. Babyen blir rolig i bilen, så det har ikke vært noen problem..
rødhette* Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg sitter foran, enten i sjåførsetet eller passasjersetet. Og det er ikke slik at når min kjære er med sitter jeg alltid i passasjersetet. Det kan like godt være jeg som kjører. Vi syns det er greit å venne lillegutt til å sitte alene bak, så han ikke forventer at det skal være noen der. Kjører jo ofte alene med han også. Dessuten sover han stort sett i bilstolen uansett.
Arb.ledig husmor Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Hos oss begynner sambo som oftest å kjøre, og så tar eg over når han vil det. Men vi kjører like mye begge to.. Eg elsker å kjøre bil, har kjørt mye etter at eg fikk lappen...
bobby - nr 2 i juli Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Vi må ha barnesetet framme, for det er ikke lange nok sikkerhetsseler baki (drittbil...). Så da må den av oss som ikke kjører (som regel meg) sitte bak.
*Lucia* Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Jeg sitter foran. Vi kjører like mye begge to, kanskje mest meg også. Jeg liker å kjøre bil. Mest kontroll når jeg kjører selv! :-)
~mamma~ Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 På lengre turer kjører som regel jeg, mens sambo sitter bak med gullungen. På kortere turer sitter vi voksne framme begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå