Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 må føle med hvert skritt hun tar. Med en gang hun faller ligger hun og gommler sand. Nytter ikke hva jeg gjør eller sier...Blir sprø av det. Vi er ute to timer hver dag, og jeg blir mer og mer irritert. Orker snart ikke gå ut,det er jo ikke noe vits. Hun leker ikke,bare prøver å unngå meg for å få i seg sand..Brekker meg ved tanken på alle kattene som tisser og bæsjer i sanda. Har lyst til å tape munnen hennes igjen med en tape... He he he...
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 he he, uff, jeg har det på samme måte. Han bruker spaden han, da. Skuffer i seg sanda... Æsj:) Men ifølge mamma så gjorde jeg det samme når jeg var liten. Hun hadde tatt det opp med legen og han sa at det ikke gjorde noen verdens ting, at sanda gikk rett gjennom. I følge mamma hadde jeg ofte masse sand i bæsjebleiene! Det har ikke lillegtt hatt enda heldigvis... Men det er altså ikke farlig tror jeg. Jeg har valgt å ignorere det litt, og prøver heller å unngå de lekeplassene og sandkassene jeg vet det er mye katter på/i. Vi brukte smokk en stund og det hjalp litt, men nå tar han den bare ut for å spise;)
Expat Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Vel, det er vel en periode det også. Her i Tyskland sier de at det renser magen Ikke noe å gjøre enn å vaske bæsjebleiene av forsiktig...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Hehe! Velkommen i klubben! Har hørt at før et barn blir 3 år skal det få i seg så mye som 3 kilo skitt... så det er bare å gomle i vei! hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå