<3 mirakelbarna <3 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har slitt med nedpress og mens smerter de siste dagene... Er ikke det altfor tidlig? Er 33+5 idag... Har time hos lege imorgen så jeg skal jo høre med henne da, men tenkte å høre med dere flinke jenter først.. Noen som har opplevd det samme og har noen gode råd???
lotte83 Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 tror jeg kjenner meg igjen og det er ganske ubehagelig dette er andre gang for meg er i uke 34 og husker ikke at jeg fikk det så tidlig men at det kom mer i de 3-4 siste ukene. men jeg tenker at det ikke r så farlig ,jeg vet at hun ligger ganske godt til rette med hodet ned allerede så det kan jo være tlfelle hos deg også ... nå er det ikke lenge igjen og det merker man=) lykke til . hvor skal du føde?
<3 mirakelbarna <3 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 Hei lotte Tror han fortsatt ligger med hodet ned, så det er jo ikke helt krise, men syns det er veldig tidlig... Jeg er langtifra klar til å føde... :/ Skal føde på Ringerike. Hvor skal du føde?
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Hei. Nå ble jeg litt bekymret... Jeg er 28+ 6 dager på vei, og kjenner også nedpress... Spesielt når jeg må på do eller har sittet lenge.. Jeg har også ganske vonde kynnere, mest om kvelden.. Burde jeg kanskje ringe legen?
@nita+Sebastian Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har også hatt det sånn. Var bl.a. hos jordmor for å sjekke at jeg ikke var moden i uke 28. På tirsdag denne uken var jeg til vanlig kontroll hos jm og da viser det seg at hodet var festet allerede og jeg som bare er i uke 32 ) Men jeg tror jeg ville sjekket det hos jm eller lege var jeg dere. Bare sånn for sikkerhetsskyld.
ariel78 Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har hatt nedpress lenge, er i uke 34 nå. Hadde det samme forrige gang, begge mine har ligget veldig langt ned i bekkenet tidlig så det har vel noe med det og gjøre tror jeg.. Har ihvertfall vært ubehagelig og gå langt endel uker nå, føler babyen nesten detter ut:-) Har dere det på samme måten eller?
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Jepp, ariel78..jeg har det akkurat på samme måte..er i uke 35 og han har ligget langt nede siden uke 30...jeg må være i ro stort sett hele tiden..men synes presset er verst bak liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå