Gå til innhold

Dere med babyer på 3-4 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye spiser deres små til hvert måltid? Og hvor ofte spiser dem?

Før så fikk jeg ikke i sønnen min mer enn 50-60 ml. og da spiste han hver andre time.. Slitsomt! Men har nå begynt å få i han 80-100 ml. og da kan han vente ca. 3 timer før neste måltid (hvis han sover). Men noen ganger blir han sulten før, etter ca. 2,5 time (hvis han er våken)..

Høres det ut som om han kanskje har behov for litt mer mat? Men hvordan få i han mer når han først spiser? Syns det er blitt så rot i måltidene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er min gutt blitt 7 uker, men da han var 3-4 uker så spiste han hver 2 time. Vet ikke hvor mye han spiste siden jeg ammer. Men ikke stress med det, så lenge du har melk, og han spiser til at er mett (slutter å suge), legger på seg bra så får han nok mat. Det regulerer seg etterhvert, nå kan det gå opp til 4 timer mellom hver gang han skal ha mat, men alikelvel vil han ha annenhver time av og til.

Skrevet

Gutten min får mme..

Skrevet

Oki, da vet jeg nok ikke. Kanskje en telefon til helsestasjonen kunne hjulpet??

Skrevet

Noen andre som gir mme som kan svare da?=)

Skrevet

vi har gitt mme fra bynnelsen!

da han va 3-4 uke.. så lagde vi vel rundt 100 ml.. han drakk vel nesten det da.. eller på mme pakken e det jo vist 90 ml men blei jo 100 når man har blanda ut..

han spiste da vær 3 time.. men å av å til 2.5

å det va nøyakti.. et kvarter før kl va 13 feks å han sku ha mat da bynte han å sutre..

når han va så liten va det bare å gi han mat når han ville.. hadde vel ikke så stor kontroll på det da.. alt avhengi av han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...