Gå til innhold

Herregud jeg er så glad jeg snart er ferdig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det at svangerskapet har vært spesielt komplisert eller vanskelig på noen måte, men når jeg sitter og leser på 1. og 2. trimester og tenker tilbake alle de mnd.... Fy så glad jeg er for at jeg ikke begynner på alt det nå!!! (Selv om jeg da selvfølgelig ikke hadde vært lei...)

Konklusjon: Jeg er veldig fornøyd med å være ferdig med både 1. 2. og halve 3.trimester! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe! jeg og har tenkt akkurat det samme! Var "super misunnelig" på ei venninne av meg som var 6 mnd på vei når jeg var 3 mnd. D har vært et par stadier i graviditeten som har gått seint og vært kjipt ja... Det må jeg sannelig si... Men plutselig så går det fort og det er mye som skjer. Mest av alt er jeg sååååååå glad for å ikke renne ned dørene hos legen mer, fy f....å lei jeg er av å sitte på det venterommet og vente vente vente på en lege jeg ikke har vært noe fornøyd med. Nei off....

Ellers har formen min og vært bra gjennom hele sv.skapet.Så ikke d det står på :)

Men plutselig går jo tiden drit fort og, og nå sitter jeg her, og hadde termin i går liksom.... Og vips så er vel ungen et år og! hehe! Så vi får nyte tiden! Men enig, herregud jeg er så glad jeg snart er ferdig! :)

Lykke til med innspurten du Kristi!

Skrevet

Hehe... takk takk, og masse lykke til til deg og! Husker og jeg var misunnelig på min svigerinne som var 30 uker på vei i november en gang... :) deilig å tenke på nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...