Gå til innhold

Har dere fått strekkmerker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg fått tre stygge rader med strekkmerker på magen. Og jeg er bare i uke 18. Huff og huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

isj da... ikke moro. foreløbig har jeg sluppet unna. er 27 uker idag..

Skrevet

Ikke enda, men jeg fikk massevis på pupene sist. De er ikke så pene, men heller ikke så ille. De blir bedre med tiden.

Skrevet

HAdde noen fra før jeg, men det har nok kommet noen fler her nå.....

blir nok ikke noe færre av dem med tiden, er 19 uker nå.....huff

Skrevet

Nope - fikk ingen forrige svangerskap heller, så håper jeg slipper helt unna denne gangen også;o)

Skrevet

Har ikke fått. Er halvveis nå. Fikk ingen i forrige svangerskap. Håper de holder seg borte denne gangen også:)

Skrevet

Jeg har heller ingen strekkmerker enda i uke 26. Så jeg håper de bare holder seg unna magen min. Jeg har noen ifra tidligere, la fort på meg i tidlig ungdom, men de er bleknet for mange år siden og vises nesten ikke. Så jeg håper bare at det ikke kommer flere :) Jeg smører og smører magen med BodyButter fra The Body Shop. Vet jo at det er underhuden som strekkes, så det hjelper vel sannsynligvis ikke...men lever i god tro jeg da..hehe.

Skrevet

I det minste blir magen min god og myk og ta på av at jeg smører da ;)

Skrevet

Ingen nye enda, men de gamle vises desto mer.... Men ved forrige graviditet dukket det ikke opp et eneste strekkmerke (ok, mulig noen få små på puppene i forb. med at amming holdt på å starte opp) før tre måneder etter fødsel. Og det var ikke grunnet kjapp vektnedgang heller, da jeg ikke gikk ned stort de første 6 mndr.....

Det er vel sant som de sier, at strekkmerker er vanskelig å gjøre noe med :o) Vi får ta dem som barnas visittkort :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...