Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 jeg lurer på når man skal levere inn papirene med søknad om fødselspanger til nav? jeg har hørt at en skal levere inn 2 mnd før termin,stemmer det?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Spørs om du får lønn fra arbeidsgiver eller ikke det. Jeg leverte 6 uker før jeg skulle ut i perm, enda ikke hørt noe fra nav. Men siden jeg får lønn fra arbeidsgiver (som han får tilbakebetalt) er det ikke noe problem, jeg får jo pengene mine uansett. Men har ikke noe å si om du leverer de tidlig da. Det tar de etter tur uansett..
_Mita_<3 Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Jeg leverte min for to-3 mnd siden.. hehe.. da tok jeg med helsekortet osv der det stod om når jeg har termin..det var det eneste.. og fik svar i går når jeg sendte dem mail om mandag.. å da skulle jeg få de nå men du finner all info på www.nav.no under http://www.nav.no/page?id=328 denne så står det til høyre Skjema Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon der står det litt:)
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 okei:) skal sjekke opp i det. Jeg får nok ikke utbetalt pengene fra arbeidsgiver så jeg venter på mere stress angående de greiene der. Har ikke fått svar om jeg får sykepenger enda så bare lurer siden jeg ikke kan søke om noe fødselspenger før jeg har fått sykepenger.Og nå er det jo 11 uker til terminen så begynner å småstresse!
marilouise Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Når jeg ringte nav fikk jeg beskjed om å sende det inn med en gang (var da bare 22 uker på vei). Haster sikkert ikke så mye men er jo bare å sende det inn når du har det klart så er du ferdig med deg
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg leverte inn papirene sist mandag,4 uker før perm.start.. Og fikk brev i posten fredag at alt var i orden,hvor lenge permen varer,hva jeg får i perm.penger osv.. Veldig forskjellig hvor lang tid dem bruker på behandlingstiden..
MAMMA1 Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Det avhenger kanskje av behandlingstiden i den kommunen man tilhører.Jeg fikk svar i løpet av 1,5 uke....
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2007 hehe, behandlingstiden i min kommune aner jeg ikke hvor lang er men ut ifra at det nå er en mnd siden jeg søkte om sykepenger på nytt etter å ha først fått avslag så regner jeg med at de bruker mye tid... Kan jo være at det bare er i mitt tilfelle men da jeg ringte inn forrige uke for å høre hva som skjer så hadde de ikke engang sett på saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå