bebbisimagen =) Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 i går fikk jeg smerter i brystet, kjennes ut som sånn smerte man kan få som lissom stikker i hjertet når man puster inn (hvis dere sjønner hva jeg mener*?) bare at det gjorde vondt konstant og jeg ble helt øm i venstre armen..hadde vondt i nesten hele natt oxo..men i dag har det gått over,bare øm i armen forsatt.. noen som har vært borti det?? ungen som trykker på noe??
_Mita_<3 Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Huff. hørtes ikke godt ut.. har ikke snøring på hva det kan være egentlig.. kan jo hende ungen trykker på noe.. men om det blir veldig vondt kan du jo høre med jm el lege.. ikke godt å gå son uten å vite hva det er:( God bedring da:) håper du blir bedre:)
Fire småtroll Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har også hatt mye vondt i brystet, og legen min sier det er ribbeina sin skyld.. Lungene er jo større enn vanlig nå, i tillegg til at innvollene våre blir presset oppover mot ribbeina av babyen. Dette tilsammen gjør at ribbeina forskyves litt, og det er vanlig å få vondt rund brystbenet foran, selv om smertene kan sitte hvor som helst langs ribbeina.. Var så vondt en stund at jeg var seriøst redd for at hjertet mitt skulle svikte helt. Blitt litt bedre nå da, kanskje gått seg til litt, i tillegg til at jeg har lagt bort alle gamle BHer og kjøpt nye større (uten bøyle) som ihvertfall ikke presser på ribbeina utenfra også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå