gutt+jente+knøtt Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Har hatt mye utflod i hele svangerskapet, men i de siste dagene har den blitt mer klumpete.. Noen erfaringer?? Er 35+3.
Frk. Vable Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Har en uke igjen til termin og har også hatt masse utflod hele svangerskapet. Syns at den er blitt mer slimete de siste ukene, uten at det er slimproppen det er snakk om. Kan ikke huske at den har vært så veldig klumpete... av og til kanskje? Det er iallefall MYE og gleder meg til slimhinnene mine er normale etter fødselen... Er SÅÅÅÅ lei av truseinnlegg... æsj
gutt+jente+knøtt Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Usj! Ja det er skikkelig ekkelt!! Er ikke som vanlig, men slimete og mye ja... Blir godt å bli ferdig:) Du er heldig som bare har en uke igjen! Begynner å bli utålmodig nå!
Frk. Vable Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Ja, det føles litt godt å bare ha en uke igjen, dvs. max tre uker til jeg får se gutten min!!! Men det betyr jo og at jeg må føde snart og det gruer jeg meg litt til... Men må jo gjennom det uansett! De siste ukene går kjempefort!! Skal bare se du føder før meg og, det er typisk min flaks... hehe
MAMMA1 Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er i uke 34, og har slitt med mye utflod i store deler av sv skapet. Slik du beskriver utfloden, med klumper, har det nok endret seg til å bli soppinfeksjon.Ta en Canesten kur så går det seg kanskje til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå