♥Snulder Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Nå begynner det å bli alt for mange innlegg jeg ikke har oversikt over her inne! Men nå må jeg ut i solen! Tar en time på nett i kveld jeg tenker jeg..... så dere ikke finner på ting her inne som jeg kan gå glipp av!!!!????!
Trollmora Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Nå har jeg det ganske trravelt for tiden, og på jobben er det mer enn nok jobbting så den store dibbinga blir det ikke på meg heller. Men jeg vet jo fra tidligere at Karomamma er en reser på referat, så her er kanskje en jobb for henne???? Hva med ukens oppsummering )
Gummelillan Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Ja, DET hadde vært noe. Etter 3 uker i jobb føler jeg at jeg har mistet oversikten totalt! Her blir det bare en haug krampeinnlegg i ny og ne...
Maud Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Kan vi ikke lage en vaktliste da og rotere på hvem som har ansvar for oppsummering den aktuelle uka? På den måten slipper vi å stresse med å lese alle innlegg hele tiden og får tid til å jobbe, nyte sola, være sammen med familien osv. Håper du nøt dagen i sola. Jeg har fylt dagen med møter fra 8.30 til 20.00 og skulle gjerne hatt tid til sol...
Reveenka Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Hehe! Jeg har det igrunnen travelt om dagen jeg også - men jeg har tid til litt lesing i kveld, men muligens ikke til å svare på så mange innlegg - så da velger jeg dette: JEG HAR HELLER IKKE TID TIL Å OPPDATERE MEG! kAROMAMMA ELLER NOEN ANDRE SYSTEMATIKERE: RESYME! c",)
Karomamma Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Huff, jeg har ikke oversikten lenger. Kjipt for en kontrollfreak å måtte innrømme, men sånn er det bare... Jeg kommer (kanskje) sterkere tilbake etter påske. Driver med fusjon og greier så det er mest jobb jobb jobb. Og fiiiiint vær!!!
Natteravnen* Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Ja det er lett å miste oversikta når en ikkje har anledning å vere her på et par dagar... Prøvar også å kome igjennom to dagar her no, satsa på å klare det! Må visst skjerpe meg, får dibbe litt meir å trille litt mindre i finveiret! hehehehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå