Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 har kjøpt elastisk sjal som jeg har tatt på. nå har min lille på 8 uker har sovnet. (noe vi sjeldent gjør) jeg flyttet knuten under rumpa til babyen er det ok? hvor lenge kan en sove i sjalet, førstegang jeg bruker det. ligger med ansiktet mot meg. det heter seg at barnet skal ligge med føtterne hevet, er det riktig slik jeg gjorde? tok føtterne gjennom på begge sidene men har brukt magebåndet til å holde føtterne på plass og flyttet knuten under rumpa.han ligger å skrever på en måte med innsiden av knærne mot magen min, tærne er litt lavere enn bleien. ble mange spørsmål men savnet bilder av fotstillingen, som skal brukes, mange nettsider med bildeforklaringer , men ingen viser fotstilling uten sjal
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 hei, jeg har bare en slynge...pleier la knøttet sove der til han sover godt, også løsne forsiktig og legge ham i senga med slynge som teppe på en måte. For bæreteknikk vil jeg anbefale www.tettinntil.com. Registrer deg i forumet der, så finner du masse bilder og forklaringer + veldig kompetente medlemmer som gjerne hjelper
mammaentiltrulte Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 spør på tetttintill.com der er det mange "eksperter" på bæring. der kan du få mye god hjelp
Herkules Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Gjør som de sier gå på tettinntill , men jeg har lært at rumpa bør være laveste punkt slik får de ikke noe vekt på bekkenet men hele ryggen Gå inn på tettinntill du så får du bedre svar:) bena skal da llitt opp på en måte Kos deg med sjalet det har vært det beste kjøpet vårt. Nå er han 8 mndr og koste seg i sjalet på flyplassen når vognen var sendt avgårde Deilig å sove på mammaen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå