Makka Pakka Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg innbiller meg at magen har sunket litt, fordi jeg ikke har så vondt i ribbeina mer, det er lettere å puste og det er ikke så stramt rett unde puppene, men kan ikke SE noen endringer. Kan magen likevel ha sunket? Og kan det bety at det ikke er såååå lenge igjen til en evt fødsel (har termin om 12 dager)? Hadde vært kjekt å få ut ungen nå, for i påska er barselshotellet steng :-)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Magen synker jo mot termin, i og med at barnets hode kommer lengere ned i bekkenet og barnet gjør seg klar for fødsel og evt. å feste seg, men det er nok litt forskjellig på tiden fra dette skjer til barnet faktisk kommer. Ikke for å ta fra deg håpet, men for meg begynte magen å synke rundt uke 32, tror jeg det var, er 36+3 nå og jm sier at han ligger så langt ned han kommer, men fremdeles ingen baby - men jeg har jo noen ekstra dager igjen til termin i forhold til deg, så jeg får være tålmodig litt til. For andre går det jo fort fra magen synker ned, hodet fester seg (hvis det gjørdet) og barnet er ute - krysser fingrene for at du er en av disse. Lykke til med påskeegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå