smågodt prinsessa Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 jeg er i uke 16 og har enda ikke fått innkalling, jordmora er på ferie så jeg får ikke tak i hun.. nå er det jo påskeferie osv.. så skal jeg på 2 uker ferie etter det også.. blir det forseint å ha UL i uke 20-21? blir terminen riktig da?
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Ring ned på sykehuset og hør om du står oppført på noen time der... Det kan hende det er blitt borte i posten eller noe;)
smågodt prinsessa Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 problemet er at jeg bor i Bø.. og søkte om å få UL i porsgrunn.. eller jordmora skulle gjøre det. men jeg aner jo ikke hvor i porsgrunn det kan være.. har hørt at det er forskjellige steder.. så jeg får liksom ikke gjort noen ting...
vimsen Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Ring til Sykehuset Telemark HF. UL gjøres som regel på et sykehus og det kan da ikke være så mange sykehus i Porsgrunn...
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 jeg fikk UL innkalling i dag=) Men den er ikke før om 5 uker, og da er jo jeg i uke 20!! Synes også at det var litt rart, hadde trodd jeg skulle få i midten av april.. Men men, glede meg gjør jeg uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå