Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Kort fortalt: Forholdet går dårlig, jeg er usikker på følelsene, men vil gjerne prpøve å se om vi kan få det til. Han er også usikker, men er ikke sikker på om han vil. Vi borfortsatt under samme tak. Hva kan jeg gjøre i hverdagen for å blomstre opp forholdet. Tenker ikke på sex. Håper noen kan komme med gode råd, er så fortvilet.
animal Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Har litt tro på de små ting. Lage ferdig middag til han kommer hjem, du har pyntet deg, huset ser bra ut, gjerne litt stearinlys, det får hvertfall gubben her på humør. Prøv å ta dere en kjærestetur-ut èn gang i uken, på kino, spise middag, bowle eller noe slikt. Pakk kurv og dra på piknic istede for middag hjemme Prøv å bryte den rutinen dere er inne i, finn på noe nytt. Ta dere en hyttetur, lei hytte med boblebad. Hvis han legger seg før deg en kveld, sett opp små lapper rundt i huset der du vet han vil se, skriv ned positive ting med ham, ting du setter pris på og er glad i. Det var det jeg kunne komme på nå. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Takk for det.. Er bare så redd for å gi for mye av meg selv og ikke få noe tilbake. Er ganske såret og knust fra før.. Men middag kan jeg jo klare..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Når jeg føler at samboer og jeg ikke får tid nok sammen og vi fjerner oss fra hverandre.Da setter jeg meg ned og snakker med ham om dette.Vi finner ut at når roer vi oss ned noen dager,skrur av tv,snakker og lager til noe godt på kveldene.Det synes jeg fungerer veldig bra,så det er kanskje noe å prøve?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Høres ut som ett godt råd. Men jeg tror han ikke er intr i det lenger. Han er så negativ innstit på å jobbe med forholdet. Vi har det hyggelig noen dager, andre er helt dritt. Han sier at han ikke føler noe. Men slik har jeg også hatt det i perioder. Ikke følt noe for han i strevsomme perioder. Hadde han gitt meg et lite tegn på at han har tro på oss, hadde jeg kunne gjort så mye. Nå holder jeg igjen i frykt for å bli helt knust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå