Mamman til Celine og Marcus Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Lurte på om vi kanskje kunne møtes litt før for jeg har time hos trygdekontoret kl 13... Kanskje 11 eller 11.30, så får jeg vært med littegranne ihvertfall... Passer det for dere andre?
mamma'n til A. og tvillingene Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hei. 11 er ok for meg, jeg kommer da.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Får høre med Regnbuemor også da, men ho er jo ikke her eller på msn... Så håper ikke det har skjedd noe....
mamma'n til A. og tvillingene Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Får ikke håpe det. Kan du ikke sende meg en beskjed og så burde det kanskje endres på trefflisten også? I tilfelle det er noen andre som tenker på å komme.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2007 Skal se om jeg ser ho her i dag og på msn.. Kan evt se om jeg finner mobilnr hennes på gulesider =P Gir deg beskjed jeg ;o)
Regnbuemor til 2 Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Heisann. Alt bra med meg altså. Det er så steike bra vær, så vi er UTE om dagen!!! Ja, vi sier klokka 11.00, skal utveksle nr. mitt i morgen jeg, så slipper vi dette en gang til:) (ha, ha) Ses...
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2007 Bra at alt står bra til da, begynte nesten å lure litt jeg nå altså =P Ja er kjempe deilig vær her i by`n om dagen, men har en sliten snuppe etter bhg jeg da.. Så ikke så mye ho orker etter en bhg dag =P Men da sees vi kl 11 da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå