Wea og mini Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hei alle sammen! Startet dagen med en biltur til Kongsvinger i dag. Kom rett inn til verdens hyggeligste jordmor som gjennomførte ul. Utrolig morsomt og en stor opplevelse. JM målte, pekte og forklarte alt hun så og alt ser bra ut med den lille. Det blir en liten GUTT!! Kongsvinger kan anbefales etter mine spede foreløpige erfaringer. Lykke til alle sammen Klem fra lykkelige
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 så spennende:) venter spent på min time, er uke 17+0idag:) en gutt:) så koslig :D din første?
Wea og mini Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Ja, dette er vårt første, etterlengtede prøverørsbarn! Lykke til på ul.
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 glemte å si gratulere: takk takk;)
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 ååå gratulerer:) ble du satt tilbake noe elr frem? jeg var i går:) venter jnte jeg;) grattis m en liten gutt:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer saa myye med prinsen :) Saa bra at alt var bra med den lille!! Helt fantastisk aa vite at alt er som det skal =)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Så kjekt! Jeg var også på UL i dag, og det var ingen tvil-det blir en liten gutt!! Han som utførte ultralyden var kjempeflink, forklarte alt, viste alt, og fikk både dvd og bilder =) Vi er sååå lykkelige akkurat nå!!!!!! =) PS: Fikk termin en uke tidligere, nå er det 20 august i stedenfor 27 august =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå