Gå til innhold

Er bobling i magen spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt grønn av misunnelse når jeg leser om alle som kjenner spark.

Noe jeg ikke tror jeg kjenner.. Med mindre disse boblene i magen er spark da... Kjenner masse bobling, flere ganger om dagen, og det er ikke noe jeg må stå stille å kjenne etter for å merke det...

Jeg er i dag 21+2 og morkaka ligger ikke i veien.

Er også førstegangs, så vet ikke helt hva jeg skal forvente av disse sparka.. Om de er harde, eller om det er den boblingen jeg kjenner?

Ser at mange kjenner spark utenpå magen, og de vordende fedre kan også glede seg over at noe er på gang.. Men slik er det ikke her :(

Jeg tror da dette er normalt, men nå blir jeg søren meg bekymret igjen..

Burde ikke min lille i magen sparke hardt fra seg også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at boblene du kjenner er spark, men kansje den lille ligger mot ryggen din at det er derfor du ikke kjenner det så godt..

Jeg derimot kjenner det veldig godt..er 17+6, men de to siste dagene har den vært veldig rolig.......kansje den har snudd seg mot ryggen...

lykke til med spark:)

Skrevet

Jeg tror nok helt sikkert det er spark du kjenner:-) ER DET IKKE SPENNENDE?!?!?! Kos deg med boblene dine.....snart blir det kraftigere og kraftigere!

Skrevet

Jeg er 23 uker på vei i morgen og vi har heller ikke kjent spark utenpå. Vet ikke om det er spark jeg har kjent, men mer bevegelser. Kjente første gang for 2 uker siden. Syns det har vært rolig i et par dager nå, og merket også bekymringen komme i sta`....Men Gøril: vi har sikkert ingenting å bekymre oss over!!! Våre etterlengtede babyer koser seg sikkert veldig i våre mager :-D

Skrevet

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...