Synnøve_Solbakken Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Nivea for kids (ikke spray) vant for et par år siden, husker ikke hvilken som vant i fjor. Nivea vant for best holdbarhet mot både A og B stråler. I fjor gikk testen ut på hva de inneholdt, ikke hvor bra de var mor solen. Så her bruker vi den, selges jo mange steder, også i vanlige butikker.
NessaS Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Babyline sin solkrem vant vel i fjor tror jeg. Den er kjempegod. Bruker den på meg selv også.
chabby chic Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Her bruker vi Lavera, kjøpes på helsekost. Veldig fornøyd. Kom likt ut i test som babyline etter det jeg husker....
Guttemamma x 3 Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 F&B har hatt to tester. En som la mest vekt på solfaktor/beskyttelse og en som la vekt på innhold (allergifremkallende, hormonhermere o.s.v.). Nivea på den første, men kom i den dårligste gruppen når det gjelder innhold. Mens Babyline kom best ut på innhold men var ikke med i den første testen. Såvidt jeg husker kom Loreal og Ambre Solair kom ok ut i begge testene selv om de ikke var "best i test".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå